Уся справа в фішках: Aston Martin анонсував новий суперкар Valiant

Богдан Пономаренко

Нове творіння Aston Martin здатне здивувати: має надлегку вагу, причому економили на всьому, де тільки могли, вуглепластиковий кузов із просто ідеальними параметрами, та шикарну адаптивну підвіску

Британці з Aston Martin планують здивувати “Фестиваль швидкості” в Гудвуді своєю новою розробкою, суперкаром Valiant. Це ексклюзивне купе збиратиметься вручну фахівцями підрозділу Q, а тираж буде обмежено. Власне, в цілому буде зроблено лише 38 екземплярів.

Aston Martin Valiant створено на основі торішнього дебютанта Гудвуда – моделі Valour. Новинка отримає у своє розпорядження 745-сильний 5,2-літровий бензиновий V12 із двома турбінами. У парі з ним працює 6-ступінчата механічна коробка передач.

Трохи про "фішки". По-перше, у розробці суперкара брав участь дворазовий чемпіон Формули 1 та пілот команди Aston Martin Aramco Formula One Team Фернандо Алонсо. Він підтримує маркетингову стратегію: каже, що Valor був створений на честь 110-річчя Aston Martin, а новий Valiant є його більш екстремальною версією, орієнтованою радше на використання на гоночному треку.

По-друге, Valiant має у конструкції низку унікальних технічних рішень, спрямованих на зниження маси для максимально ефективного використання суперкара на гоночній трасі. Наприклад, задній підрамник виготовлений на 3D-принтері, що дозволило виграти 3 кг без втрати міцності, а карданний вал із магнію заощадив ще 8,6 кг. Легкі 21-дюймові магнієві диски з шинами розмірністю 275/35 спереду та 325/30 – ззаду, забезпечують надійне зчеплення машини з дорогою і при цьому економлять 14 кг безпружинних мас. Літій-іонна батарея зі світу автоспорту допомогла заощадити ще 11,5 кг.

Ще одна "фішка" - унікальний кузов з вуглепластику з численними аеродинамічними елементами, ретельно опрацьованими в аеродинамічній трубі. Обважування забезпечує оптимальний розподіл потоків повітря та максимальну притискну силу. Колісні диски закриті спеціальними накладками, що знижують турбулентність і нагадує дизайн коліс легендарного гоночного Aston Martin V8 RHAM/1 The Muncher.

Також ефективність автівки забезпечує унікальна адаптивна підвіска Valiant із системою Multimatic Adaptive Spool Valve (ASV), що дозволяє змінювати жорсткість кожного демпфуючого елемента з частотою менше ніж 6 мілісекунд. Для реалізації всіх можливостей адаптивної підвіски та ретельно опрацьованої аеродинаміки машини, пілот зможе вибирати між різними режимами роботи силового агрегату – Sport, Sport+ та Track.

Двомісний салон Valiant поєднує в собі карбонові елементи з обробкою з алькантари або напів-анілінової шкіри. Унікальне кермо та важіль перемикання 6-ступеневої трансмісії спеціально розроблені для моделі Valiant. “Ковші” Recaro Podium забезпечені 4-точковими ременями безпеки, а додатковий захист пілота та штурмана забезпечує сталевий каркас.

Перші екземпляри Valiant вирушать до своїх замовників у четвертому кварталі нинішнього року, а офіційна презентація новинки відбудеться на “Фестивалі швидкості” у Гудвуді, що проходитиме з 11 по 14 липня. Презентуватиме спорткар його перший покупець. Ним, як вже неважко здогадатись, є той самий Фернандо Алонсо.

Новинки автопрому: рішучий Cadillac Optiq та відновлений з небуття Toyota S-FR

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що компанія Cadillac рішуче прямує до повного переходу на електромобілі до 2030 року. З цією метою бренд офіційно представив нову модель Optiq - кросовер-електричку з характерною для Cadillac зовнішністю та цікавими показниками. Наразі відомо про дві глобально різні комплектації автівки - для ринків КНР (бідніша) та США (повна і, відповідно, дорожча).

Також ми писали, що компанія Toyota може доповнити лінійку моделей невеликим спортивним купе. Йдеться про вже забутий концепт-кар S-FR, який створили спеціально для Токійського автосалону 2015 року. Доречі, для його запуску Toyota може об'єднатися з Daihatsu й Suzuki

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you