ВІП-клієнт Монобанку за кордоном поповнював картку з криптобіржі - у банку пояснили, чому її заблокували та чи розблокують

Тетяна Мазниченко

Клієнту порадили звернути увагу на умови і правила договору з банком

Клієнту Монобанку, який за кордоном поповнював картку з криптобіржі, закрили рахунок. За словами чоловіка, у нього не було іншого варіанту поповнювати картку, а служба підтримки банку запевняла, що це можна робити таким способом. Відповідну скаргу клієнт опублікував на сайті "Мінфіну". Що відповіли у фінустанові?

Як повідомив клієнт Монобанку, останні півтора роки він мешкає за межами України. Саме цим він пояснює те, що поповнювати свою карту окрім як через криптобіржи та п2п ринок, у нього не було можливості.

«Неодноразово самі представники банку (служба підтримки) говорили, що я можу поповнювати в такий спосіб. При тому, що я просто поповнював свою карту для подальших витрат. Купівля авіаквитків, розрахунок у ресторанах, магазинах, донати на ЗСУ. Іноді купував $, щоб знімати собі у готівку. І ось через 7 років наших відносин банк розбив мені серце і закрив рахунок. Причина? Невідома. Ніхто й нічого не каже», - жаліється чоловік.

Він написав, що до закриття рахунку була «дуже дивна перевірка» - підтвердження особи через Дію і прохання надати відповідні документи, які пояснюють походження коштів.

«На жаль, я не маю жодного заробітку на території України і надавати якісь документи надати не зміг. Надав витяг з іноземного банку, не підійшло. Після того, як пояснив їм, що всі поповнення на карти здійснювалися через біржу, оскільки іншого варіанту поповнення для мене не існує, і виводив я свої заощадження і те, що заробив своєю самозайнятістю на території Грузії, вони закрили мені рахунок», - написав клієнт Монобанку і попросив надати йому для пояснення хоча б одну статтю закону, за яким фіну станова це робить.

У відповіді банку на скаргу клієнта статтю закону не надали, але звернули увагу клієнта на Умови і правила, які були прописані у договорі з фінустановою:

«Розуміємо, що ви мали інші очікування. Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки. Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо», - відповіли в Монобанку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you