Жінка звинуватила Укрпошту в крадіжці її коштів - реакція компанії на скаргу клієнтки

Владлена Мачульська

Жінці повідомили, що переказ отримано без її відома та паспорта

Жінка не може отримати кошти за посилку. Вона запевняє, що на телефон повідомлення від поштового оператора з кодом не надходили. Відповідну скаргу клієнтка залишила 28 травня у коментарі до публікації Укрпошти. У компанії пообіцяли розібратися, а згодом повідомили, що переказ вже хтось отримав, але це зробили без її паспорта та відома.

Клієнтка Укрпошти не змогла отримати кошти за посилку в розмірі 125 гривень. Укрпошта обіцяла розібратися в ситуації, але результати виявились невтішними для неї. 

"Доброго дня, не можу отримати кошти за посилку, яка була відправлена 14.05.2024 року 09:55, отримувач забрав 17.05.2024 року 13:13, а кошти в сумі 125 гривень не можу отримати після плати. На телефон мені повідомлення з кодом не надходили, як мені забрати свої гроші", - цікавиться жінка. 

В Укрпошті пообіцяли з'ясувати, в чому затримка. Жінку попросили написати трек-номер відправлення у приватні повідомлення для перевірки та надання згодом результатів розгляду.

"Будемо розбиратись, в чому затримка. Просимо написати трек-номер відправлення нам у приватні повідомлення для перевірки та надання згодом результатів розгляду", - зазначили в Укрпошті.  

Жінка написала Укрпошті в приватні повідомлення. Вона вказала, що чекає на розв'язання ситуації. Згодом повідомили, що переказ отримано без її паспорта та відома.

"Бачу, ви уже розібралися, написали мені що мій переказ отримано, ким отримано як без мого паспорта, без мого відома віддали гроші, крадії більше вашою поштою користуватися не буду і іншим раджу, краще більше заплатити, але отримати своє, а то крадуть і не бояться ганьба вам і вашій пошті", - додала жінка.

В Укрпошті попросили у жінки вибачення. Поштовий оператор пообіцяв перевірити все ще раз.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you