Чиста нестриманість: у Maserati показали електричний GranCabrio Folgore-2024

Читать на русском

Автомобіль виглядає дуже схожим на GranCabrio, який представили 29 лютого, втім, є деякі відмінності, зокрема у решітці радіатора, передній частині та колесах; а також двигуні потужністю 750 к.с.

Читать на русском
Maserati представила електричний GranCabrio Folgore-2024
Силові компоненти взяли прямо з GranTurismo Folgore, тому можна з упевненістю припустити, що GranCabrio Folgore використовує ту саму електричну силову установку

Автомобіль виглядає дуже схожим на GranCabrio, який представили 29 лютого, втім, є деякі відмінності, зокрема у решітці радіатора, передній частині та колесах; а також двигуні потужністю 750 к.с.

Наприкінці лютого Maserati зняла дах зі свого останнього GranTurismo, щоб представити новий 2024 GranCabrio. Але на цьому дебюті бракувало однієї помітної версії - повністю електричної Folgore. Про неї й розповіли 15 квітня під час онлайн-презентації, у рамках спеціального заходу в Італії.

У Maserati опублікували зображення-тизер, яке дає можливість уважно розглянути GranCabrio Folgore. Логічно, що автомобіль виглядає дуже схожим на GranCabrio, який представили на публіку 29 лютого. Втім, є деякі відмінності, зокрема у решітці радіатора, передній частині та колесах.

Від бензинової версії нова автівка має відмінності у решітці радіатора, передньому фасаді та колесах
Від бензинової версії нова автівка має відмінності у решітці радіатора, передній частині та колесах

Силові компоненти взяли прямо з GranTurismo Folgore, тому можна з упевненістю припустити, що GranCabrio Folgore використовує ту саму електричну силову установку. Нагадаємо, це тримоторна конфігурація, у якої кожне із задніх коліс отримало свій власний двигун. Ще один мотор приводить в рух передній міст. А загальна потужність автівки складає 751 к.с. і 996 фунт-футів крутного моменту.

Акумуляторна батарея T-подібної форми на 92,5 кіловат-години зберігає низький центр ваги і забезпечує час розгону до 100 км/год. всього за 2,7 секунди. Якщо ви не часто тиснете на педаль газу, Maserati їхатиме між зарядними станціями приблизно 400 кілометрів. 800-вольтова архітектура автомобіля дозволяє швидку зарядку від 20% до 80% за 18 хвилин.

Втім, варто пам'ятати, що ці цифри відносяться до GranTurismo Folgore із твердим дахом. Парадокс - але коли дах з автівки знімають, зазвичай вага лише додається. Це явно не піде на користь автівці, що вже важить 2267 кг. Зі світлин випливає, що GranCabrio Folgore буде використовувати той самий м'який складаний дах, що і його бензинова версія. А в неї все складається за 13,9 секунди (хоча їхати треба не швидше, ніж 50 км/год).

Однак "електричка" обіцяє бути значно потужнішою за версію з двигуном внутрішнього згоряння. Топовий варіант комплектації GranCabrio Trofeo отримає аж 542 к.с. від турбованого 3,0-літрового V-6.

Остаточне "прощавай" від Lamborghini та новачок потужністю у 1000 "коників" від Mercedes-AMG

Нагадаємо, днями Інформатор розповів про цікаві новини, що підготувала компанія Mercedes-AMG: її спортивний підрозділ нині розробляє електромобіль потужністю понад 1000 к.с. Судячи з зовнішнього вигляду, а також за даними, що розповсюджує профільна преса, - це буде повністю нова модель, не пов’язана з автомобілями бренду Mercedes-Benz. В її основу ляже майбутня електрична платформа AMG.EA, а сама автівка буде досить велика за розмірами.

Також ми писали, що Lamborghini прощається з моделлю Huracan. Її випускали 10 років, а у світі продано 20 тисяч екземплярів. Невдовзі його змінить інша модель, презентацію якої італійці готують (і це явно буде подією у автомобільному світі). Поки ж презентували "прощальний" Lamborghini Huracan STJ.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.