Рожеві мрії про спорт: Geely створив електрокар Panda Go Kart Edition

Читать на русском

По-справжньому спортивною автівці стати не судилося: про потужну силову установку вона може лише мріяти, а від колег по гоночному треку має лише спойлер на даху

Читать на русском
Geely підготував бюджетну "електричку" Panda Go Kart Edition
Попри "неспортивний" характер, Panda Go Kart Edition виглядає стильно - в цьому, далебі, і є її головна функція

По-справжньому спортивною автівці стати не судилося: про потужну силову установку вона може лише мріяти, а від колег по гоночному треку має лише спойлер на даху

Geely підготував бюджетну "електричку" Panda Go Kart Edition. Її головні плюси: яскравий дизайн, невеличкі навіть як для міського авта розміри, а також ціна. Мініатюрний електрокар продаватимуть за 8 тис доларів. Щоправда, по-справжньому спортивним він не буде: про потужну силову установку він може лише мріяти, а від колег по гоночному треку в нього - лише спойлер на даху.

Автівку презентують на автосалоні в Пекіні, що запланований на кінець квітня - початок травня. А поки на сайті CarNewsChina показали фото електрокара. Новий Geely Panda Go Kart Edition матиме яскравий дизайн, він отримав обвіс, агресивні бампери та антикрило на дах.

Також звертають на себе увагу оригінальні колісні диски та забарвлення із графікою на боковинах та капоті. Після доопрацювання розміри Geely Panda трохи збільшилися: його довжина тепер складає 3065 мм, ширина - 1522 мм, колісна база 2015 мм. Висота авта - 1610 мм.

Салон Geely Panda має біло-рожеве оздоблення, і це дещо контрастує з дизайном. Всередині встановлені вузький цифровий щиток приладів та великий 9,2-дюймовий тачскрін. Комплектацію розширили навігація, кондиціонер та функція доступу в салон зі смартфона.

Силову установку Geely Panda, щоправда, лишили без змін: електромотор розвиває 41 к. с. і 110 Нм. Запас ходу поки не розкривають, проте відомо, що зарядка батареї на 80% займає 30 хвилин. Вартість електрокара складе близько $8000.

Триколісний "Гепардик" із Volkswagen up! та фейсліфтинг для Audi A3

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що німецький автовиробник Geparda створив на базі моделі Volkswagen up! триколісний електромобіль. Його "фішка" в тому, що керувати ним можна вже з 16 років - у Німеччині, а саме для її ринку створений "гепардик", можна керувати автомобілем категорії L5e з 16-річного віку, отримавши водійські права A1, що, однак, не дозволяють сідати за кермо звичайного авта.

Також ми розповідали, що німецький автовиробник Audi представив оновлену модель A3, а також кросоверну версію A3 Allstreet. Ця версія надійде в продаж лише 2025 модельного року, і, що кидається у вічі найперше - це схожість з попередньою А3. Де-факто, було проведено лише фейсліфтинг, та й то - незначний. Втім, є й відмінності, і на них варто сфокусуватися.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.