На судовому засіданні чоловік зазначив, що при придбанні ванни не розпаковував її, ззовні ніяких пошкоджень на ній не було
Чоловік придбав у Епіцентрі ванну Aurora за 6 556 гривень. Однак вдома при огляді виявилося, що вона більша за розміром, ніж потрібно. Він вимагає гіпермаркет повернути кошти та стягнути компенсацію у розмірі 6 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Бериславського районного суду Херсонської області, опублікованому 21 червня 2016 року.
13.04.2016 року чоловік в гіпермаркеті «Епіцентр К» придбав ванну за 6 556 гривень. Він оглянув її візуально, без розпакування, після чого транспортував додому, де виявилося, що вона більша за розміром, ніж потрібно. При зверненні до продавця із заявою про обмін придбаної ванни на іншу, йому відмовили, оскільки при огляді ванни помітили тріщину.
На судовому засіданні чоловік зазначив, що при придбанні ванни не розпаковував її, ззовні ніяких пошкоджень на ній не було. Він транспортував товар сам, оскільки так було зручніше. Через декілька днів після придбання, прийшли майстри зі встановлення сантехніки та помітили невідповідність придбаної ванни за розмірами, які були необхідні. При зверненні до магазину з вимогою про повернення коштів для придбання нової ванни, працівники служби безпеки ТОВ «Епіцентр К» оглянули ванну та зафіксували тріщину на боковині ванни. У зв'язку з чим, йому відмовили у поверненні грошей.
"13.04.2016 року чоловік у гіпермаркеті «Епіцентр К» придбав ванну Aurora, при цьому йому передали розрахунковий документ та гарантійний талон. Ванну придбано за замовленням, з зазначенням необхідних розмірів. Споживач мав можливість та був зобов'язаний розпакувати та оглянути товар належним чином. Ванну вивозив самотужки, тому з моменту отримання товару ризик його пошкодження несе саме він. У своїй заяві від 25.04.2016 року громадянин зазначив про існування механічних пошкоджень товару, претензій щодо якості товару виявлено не було. Після проведення огляду товару та виявлення його пошкодження, позивачу було відмовлено у поверненні вартості, про що направлено відповідь. Документи про якість товару видаються по запиту споживача. ТОВ «Епіцентр К» прав споживача не порушувало, діяло відповідно до норм чинного законодавства", - заявили в Епіцентрі.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. На момент здійснення придбання товару він мав перевірити його зовнішній вигляд (наявність ушкоджень).
"З огляду на встановлені на судовому засіданні факти, оцінюючи зібрані у справі докази в їх сукупності, враховуючи зобов'язання покупця в момент здійснення придбання товару перевірити його зовнішній вигляд (наявність ушкоджень), за відсутності від позивача зауважень щодо придбаного товару, зважаючи на те, що ванна була прийнята ним та транспортована до місця призначення самотужки, внаслідок чого, в порядку ч. 1 ст. 668 ЦК України, ризик її випадкового пошкодження перейшов до останнього, а наявність механічного пошкодження ванни було виявлено лише при її огляді при зверненні громадянина до продавця з вимогою повернути товар на підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» через незадоволення його розмірами, за відсутності доказів, що дане пошкодження виникло до передання товару покупцеві, з урахуванням того, що обмін товару належної якості або повернення його вартості провадиться лише при збереженні товарного вигляду та споживчих властивостей такого товару, суд дійшов висновку, що позовні вимоги необґрунтовані та задоволенню не підлягають.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.