У Audi провели фейсліфтинг для A3: прибрали зморщки, підтягнули ціну

Читать на русском

Тепер автовласникам пропонують вносити абонплату за базові функції: допоміжне світло дальнього світла, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз, управління та інтеграцію смартфона

Читать на русском
Audi представила A3 нового модельного року
Головною знахідкою дизайнерів є шестикутна радіаторна решітка Singleframe, більші повітрозабірники в основі бампера та оновлені світлодіодні й матричні світлодіодні фари

Тепер автовласникам пропонують вносити абонплату за базові функції: допоміжне світло дальнього світла, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз, управління та інтеграцію смартфона

Німецький автовиробник Audi представив оновлену модель A3, а також кросоверну версію A3 Allstreet. Ця версія надійде в продаж лише 2025 модельного року, і, що кидається у вічі найперше - це схожість з попередньою А3. Де-факто, було проведено лише фейсліфтинг, та й то - незначний. Втім, є й відмінності, і на них варто сфокусуватися.

Що нового та цікавого

Головною знахідкою дизайнерів є шестикутна радіаторна решітка Singleframe, більші повітрозабірники в основі бампера та оновлені світлодіодні й матричні світлодіодні фари. Шильдик спереду "сидить" трохи вище. Дизайн заднього бампера, натхненний RS3, має нове світлодіодне оформлення задніх ліхтарів, чорний акцент і сітчасту вставку в основі.

Оновлення у екстер'єрі були не надто значними
Оновлення у екстер'єрі були не надто значними

Всередині автівки залишились 10,1-дюймовий сенсорний екран і 12,3-дюймова цифрова панель приладів, але тепер пропонується платити абонентську плату за базові функції, такі як допоміжне світло дальнього світла, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз, управління та інтеграція смартфона.

Останній елемент - вигідна "фішка" для виробника: навігаційні системи MMI, Apple CarPlay і Android Auto можна отримати на базі підписки на місяць, половину року, рік або три роки. Звісно, будь-яку з цих функцій можна придбати й назавжди, але який в цьому сенс?

У салоні візуально майже немає змін. Хіба що важіль перемикання передач тепер ще тонший, і зливається з центральною консоллю
У салоні візуально майже немає змін, хіба що важіль перемикання передач тепер ще тонший, і зливається з центральною консоллю

У салоні візуально майже немає змін. Хіба що важіль перемикання передач тепер ще тонший, і зливається з центральною консоллю. Тканинні вставки з блискавками прикривають панелі дверей, а декоративне освітлення салону тепер має 30 варіантів кольорів.

На ринки Європи А3 вийде з 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном м'якого гібриду. Потужність 148 к.с., він буде споріднений з 7-ступеневою автоматичною чи 6-ступеневою механічною коробками передач. Дизельна модель 35 TDI матиме ті ж 148 к.с., а плагін-гібридна модель буде доступна наприкінці року.

А3 для бездоріжжя

У Європі продаватимуть комплектацію A3 Allstreet, яка створена, щоб виглядати, як кросовер. Ця п’ятидверна версія має матову чорну решітку радіатора, передні та задні канавки, що імітують захисні пластини, і пластикову накладку навколо коліс. Allstreet на 30 мм вищий за стандартний A3 і має м’якший хід. Набір 17-дюймових коліс є стандартним, але також доступні 18- та 19-дюймові варіанти.

Багажник обох версій матиме 380 літрів корисного простору (а якщо скласти задні сидіння - буде вже 1200 "кубів"). Опціонально можна дозамовити електричні задні двері.

Тепер про ціни. Sportback у комплектації 35 TFSI та S-Tronic коштуватиме в Німеччині від 35,6 тис євро. Доплата за версію седана 800 євро. A3 Allstreet у комплектації 35 TFSI з S-Tronic оцінюється від 37,4 тис євро.

Mercedes-AMG для "мажорів" та новенька "Панамера"

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що розробка першого спеціалізованого електромобіля від Mercedes-AMG, який обіцяють запустити в серію 2025 року, близька до завершення. За задумом, авто, оснащене трансмісією, побудованою за новою інноваційною технологією, має стати найпотужнішим автомобілем компанії. Цей суперседан в теорії має замінити 4-дверний Mercedes GT з двигуном V8.

Також ми розповідали, що Porsche представив модель Panamera нового покоління. Як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником позаду. А от що змінилося у цьому авто - то це дизайн кузова. І ще система підвіски на Turbo E-Hybrid: вона стала активною - а не адаптивною, як повідомлялося раніше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.