Повідомляють, що розробку одного з найбільш потужних електрокарів майже завершено, наразі тривають випробування
Розробка першого спеціалізованого електромобіля від Mercedes-AMG, який обіцяють запустити в серію 2025 року, близька до завершення. За задумом, авто, оснащене трансмісією, побудованою за новою інноваційною технологією, має стати найпотужнішим автомобілем компанії. Цей суперседан в теорії має замінити 4-дверний Mercedes GT з двигуном V8.
Жваву автівку розробники Mercedes вперше показали 2022 року. Тоді радикально нову концепцію назвали "Vision 2025", і вона дала ключ до розуміння того, як саме AMG планує вирізняти свої спортивні автівки від масових аналогів, що пропонує материнська компанія. Власне, тоді стало зрозуміло, що концепт-кари орієнтуватимуться на потужність, на відміну від седанів Mercedes-Benz EQE та EQS, що мають значно більш низький та різкий силует. Крім того, прототип має деякі нові елементи стилю - шість круглих задніх ліхтарів та дифузор у гоночному стилі. Фото оприлюднив сайт Autocar.co.uk.
Днями було почасти показано і нинішній прототип електромобіля. Не зважаючи на камуфляж, видно, що авто матиме довгий та виразний капот, низьку посадку, більш низьку лінію обтікання, ніж будь-який з електромобілів Mercedes. Втім, розміри авта натякають, скоріше, на те, що він буде конкурентом для Porsche Taycan - відтак, потенційно седан буде ще й розкішним авто з великим простором для задніх пасажирів та великим багажником.
Також авто матиме висувний задній спойлер і ручки на дверцятах, що утоплені в кузов, щоб збільшити прижимну силу та покращити аеродинамічну ефективність. Також в концепт-кару розділене заднє скло. Задні ліхтарі скриті під обтічником, а громіздкі задні бампери, як очікується, відповідатимуть за стилем такому ж аеродинамічно оптимізованому кузову.
Фахівці вважають, що електричний AMG, який від самого початку розроблявся, як потужне авто, буде одночасно динамічним та керованим - і зможе показати чималу швидкість на прямих ділянках. Він стане першою автівкою, де буде використано спеціальну електромобільну архітектуру, відому під назвою "AMG.EA". Вона передбачає рух завдяки потужним тонким двигунам з осьовим магнітним потоком, що були розроблені оксфордським виробником Yasa, який також належить до родини Mercedes.
Нагадаємо, у січні Інформатор писав про сучасні моделі автомобілів, з якими водії можуть значно заощадити на придбані палива. Йдеться про ті кросовери, які витрачають менш ніж п'ять літрів палива на 100 кілометрів шляху. В перелік, що наводять Інформатору експерти, потрапили саме ті моделі, які показали найкращі результати у тестах на економічність у реальних умовах.
Також ми писали, що у застосунку Дія запрацювала одна з найочікуваніших послуг для водіїв — перереєстрація авто онлайн. Відтепер продати чи придбати автівку можна в кілька кліків без зайвих перевірок та посередників. На першому етапі сервіс доступний для легкових автівок, мотоциклів і мопедів.
Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах "Україна на часі", а також "Україна на часі Shorts". Там оперативно зʼявляються новини - від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки. Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.
Михайло Орєшніков розкриває, що в останні два місяці в партизанському русі в Росії відбулися значні зміни, спрямовані на більш ефективні удари по військових об'єктах. Події цієї трансформації викликають питання про перспективи цього напрямку, його основну мету та можливі додаткові цілі, такі як економічні або логістичні. Особливий акцент буде зроблено на аналізі наявності стратегії у партизанських рухах загалом. Приєднуйтесь до обговорення цих важливих тем!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.