Розумна підвіска та витончений редизайн: що змінилося у Porsche Panamera нового покоління

Читать на русском

Філософія авта залишилася, як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником, проте є й оновлення - абсолютно фантастична підвіска

Читать на русском
Представлено Porsche Panamera нового покоління
Porsche Panamera нового покоління має спільну платформу з Bentley Flying Spur, але він більш спритний

Філософія авта залишилася, як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником, проте є й оновлення - абсолютно фантастична підвіска

Porsche представив модель Panamera нового покоління. Як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником позаду. А от що змінилося у цьому авто - то це дизайн кузова. І ще система підвіски на Turbo E-Hybrid: вона стала активною - а не адаптивною, як повідомлялося раніше.

Porsche Panamera нового покоління має спільну платформу з Bentley Flying Spur, але він більш спритний. Спортивні журналісти Top Gear на BBC називають його конкурентів - це BMW M5 і AMG E63 або Audi RS6, але усі вони наразі не представлені новим поколінням. Тож, певно, його найближчим суперником буде чотиридверний Mercedes-AMG GT.

Кузов Panamera пройшов витончений редизайн
Кузов Panamera пройшов витончений редизайн

Кузов автівки пройшов витончений редизайн. Його носова частина стала більш чіткою, фари - квадратнішими. У контурі третього бічного вікна з'явився характерний вигин. Всередині салону також є зміни: нова панель приладів із більшою кількістю екранів та сенсорною панеллю.

Акумулятору гібрида додали ємності та покращили систему у принципі: в поєднанні із бензиновим двигуном V8 Turbo E-Hybrid розвиває 680 кінських сил і має повний привід. E-Hybrid 4 та E-Hybrid 4S отримали подібне електричне прискорення, що дало загальну потужність у 470 і 544 к.с. (обидва двигуни з V6).

Тепер, власне, про підвіску: вагу автівки підтримують пневматичні механізми, а фактично "пружинить" машину набір масляних приводів, по одному на кожне колесо. Також вони замінюють амортизатори та стабілізатори поперечної стійкості. Porsche має систему балансування, акселерометрів, датчиків положення та приводів. Він може активно стабілізувати кузов - спортивні журналісти, які тестували автівку, називають це "досить вражаючим результатом".

З мінусів - брак місця позаду для високих пасажирів
З мінусів - брак місця позаду для високих пасажирів

Власне, підвіска має дві основні моделі поведінки. У режимах sport і sport plus вона тримає машину рівно, прибираючи креніння, тангаж і "нирки". Це допомагає забезпечити максимальну маневреність і зчеплення з трасою (паралельно знижуючи загальну висоту авта - а коли водій відкриває двері, система підіймає кузов для зручності висадки чи посадки).

Другу модель поведінки вмикає звичайний режим їзди. Пересуваючись автомагістралями, Porsche Panamera налаштовується на комфорт - пасажири майже не відчувають, що рухаються в суперкарі (хіба що високим невдахам, які сидять позаду, буде трохи замало місця).

"Мажор-мобіль" від Mercedes-AMG та зменшений Rivian R2

Нагадаємо, Інформатор писав, що розробка першого спеціалізованого електромобіля від Mercedes-AMG, який обіцяють запустити в серію 2025 року, близька до завершення. За задумом, авто, оснащене трансмісією, побудованою за новою інноваційною технологією, має стати найпотужнішим автомобілем компанії. Цей суперседан в теорії має замінити 4-дверний Mercedes GT з двигуном V8.

Крім того, ми розповідали, що компанія Rivian нарешті показала повністю електричний позашляховик Rivian R2. Він продовжує традицію - перші дві моделі від цього автовиробника, позашляховик R1S та пікап R1T, хоч і більш масивні/потужні, та все ж заклали свій характер і споживацькі звички. Автівка поступить в продаж у 2026 році, і буде коштувати значно менше за своїх попередників - від 45 тисяч доларів (на відміну від стартової ціни в 70 тисяч у R1S).

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Розмова з Мамукою Мамулашвілі розкрила повороти в політичній ситуації в Росії. Замість очікуваної дестабілізації, ми натрапляємо на факт страти Пригожина та вбивства Олексія Навального. Путін намагається утримати владу, але його методи стають все більш жорсткими. Чи зможе він залишитися при владі наступні шість років, враховуючи активну репресію опозиції? Приєднуйтеся до нашого обговорення, щоб дізнатися всі відповіді.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.