Судячи з фото, компактний кросовер отримає "агресивний" дизайн і навіть пару "м’язистих" складок на капоті, що позначають наявність V6 - попри те, що автівка матиме банальні "вегетаріанські" 1,5 та 2,0-літрові рядні двигуни
У Мережі з'явилися світлини нового компактного кросовера Cupra Terramar. Ця автівка має стати останньою для марки, що є дочірнім брендом Seat, із двигуном внутрішнього згоряння. І, судячи з фото, вона має цікавий, "агресивний", дизайн. Запустити його у серію компанія може вже у другій половині 2024 року, а поки що доробляє та "докручує" технічні аспекти нової моделі на тест-драйвах.
Cupra попередньо представила Terramar два роки тому на заході Unstoppable Impulse. Тоді ж компанія заявила, що це буде її останній новий автомобіль із двигуном згоряння. Про нову автівку відомо, що вона заввишки у 4,5 м, має сильніший та менш вигнутий вигляд, ніж Tiguan.
Зазначимо, що зі "шпигунських" фото (найбільш імовірно, "злитих" в Мережу самим виробником, щоб підвищити інтерес до марки) зрозуміло: новинка матиме набагато агресивніше "обличчя" з широкою решіткою радіатора, загостреними фарами, парою "м’язистих" складок на капоті. Такими дизайнери колись позначали присутність V6.
Насправді ж особливого "дива" під капотом не буде. Terramar отримає ті ж 1,5-літрові та 2,0-літрові рядні чотирициліндрові двигуни, що й Tiguan, деякі з м’яким гібридом, а деякі з повною підтримкою PHEV. VW пропонує версії плагінів eHybrid потужністю 201 к.с. (204 к.с.) і 268 к.с. (272 к.с.), кожна з яких оснащена батареєю ємністю 19,7 кВт-год, і якщо Cupra залишиться з тим самим агрегатом, то долатиме аналогічні 100 км на електричній тязі.
Машина матиме повний привід у якості опції, а трансмісію матиме однакову для усіх комплектацій: семиступеневу коробку передач з подвійним зчепленням. Додамо, що Terramar отримав свою назву від історичної гоночної траси Autódromo de Sitges-Terramar у Барселоні. Кросовер є відповіддю Cupra на європейський VW Tiguan і поділяє платформу MQB й ходову частину з VW.
Сама ж компанія Cupra відокремилася від "материнського" Seat 2018 року, з тих пір вона являє собою успішну історію продуктивного суббренду. За 12 років існування було продано півмільйона автомобілів іспанського бренду, який є частиною VW Group.
Нагадаємо, днями відбулося оновлення купе Mercedes-AMG GT43: тепер воно може похизуватись "підтягнутим" екстер'єром та змінами у інтер'єрі. Але це - ззовні. Всередині зміни більш нагальні, купе отримало новий 2,0-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун. Це відносно нова розробка, її вже встановлювали на родстер SL 2022-го року, і вона працює за схемою "м'який гібрид".
Також ми розповідали про те, що Audi презентувала свій електричний кросовер Q6 e-tron. Він став першою серійною моделлю електромобіля на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка, як заявляється, стане "наступним кроком" у перетворенні компанії на виробника преміальних електромобілів. Перші автівки вже зійшли з конвейєру заводу у Інгольштадті, і будуть доступні для замовлення з березня 2024 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.