Самі розробники називають це авто "наступним кроком" у перетворенні Audi на виробника преміальних електромобілів: що всередині та наскільки передовими є технології
Audi презентувала свій електричний кросовер Q6 e-tron. Він став першою серійною моделлю електромобіля на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка, як заявляється, стане "наступним кроком" у перетворенні компанії на виробника преміальних електромобілів. Перші автівки вже зійшли з конвейєру заводу у Інгольштадті, і будуть доступні для замовлення з березня 2024 року. Про те чим є новий електромобіль - технологічним проривом чи спробою камуфлювати попередні рішення, розповідає Інформатор.
Сама Audi, властиво, стверджує, що новий Q6 e-tron - середньорозмірний кросовер преміум-класу - є технологічною вершиною її портфоліо. Основний акцент роблять на спеціальній електричній платформі PPE, розробленій спільно з Porsche, і електронній архітектурі E3 1.2. Меседж такий: обидва елементи - це "віхи" у глобальному розширенні асортименту моделей Audi з електроприводом. І з цього почнеться "омолодження" модельного портфоліо.
Тут варто нагадати про обіцянку автовиробника запропонувати електромобілі у всіх основних сегментах до 2027 року. Відтак, саме на цих елементах - платформі PPE та новій електронній архітектурі - планують цю обіцянку здійснювати. А Q6 e-tron, кажуть, є лише першим кроком.
"Він встановлює стандарти щодо електричної продуктивності, запасу ходу та заряджання. Він втілює типовий стиль позашляховиків Audi з досконалою мовою дизайну e-tron і високим рівнем зручності щоденного використання", - хвалить новий кросовер прес-реліз Audi.
Під час запуску на ринок будуть доступні два варіанти моделей із повним приводом, а потім – залежно від ринку – моделі із заднім приводом, для забезпечення більшого запасу ходу. Ціни не захмарні: Audi Q6 e-tron quattro і SQ6 e-tron будуть доступні для замовлення з березня 2024 року за ціною 74 700 і 93 800 євро і будуть доставлені клієнтам у третьому кварталі 2024 року.
Та давайте зазирнемо всередину. Спершу технічні показники. Компактні електродвигуни і новітня літій-іонна батарея з 12 модулів та 180 призматичних елементів загальною ємністю 100 кВт/год забезпечують запас ходу до 625 км. А спеціальна технологія 800 вольт дозволить заряджатись за рекордно короткий час: до 255 км можна зарядитися лише за 10 хвилин на High Power Charging (HPC). Цього вистачить, щоб дістатися, наприклад, з Києва до Умані (210 км). Рівень заряду збільшується з 10% до 80% приблизно за 21 хвилину.
Системна потужність становить 285 кВт (споживання електроенергії у змішаному циклі: 19,4-17,0 кВт-год./100 км за стандартом WLTP) і SQ6 e-tron із потужністю системи до 380 кВт, коли ввімкнено додаткову функцію (18,4-17,5 кВт-год/100 км за стандартом WLTP).
Чи це потужно? - Безумовно, так. Q6 e-tron quattro розганяється від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) за 5,9 секунди. Нагадаємо, це - кросовер, а не спорткар, тож показники дуже непогані. А у моделі SQ 6 e-tron вони ще кращі: розгон до "сотки" займе всього 4,3 секунди. Максимальна швидкість автомобілів становить 210 (130 миль/год) і 230 км/год (142 милі/год) відповідно.
Тепер трохи про об'єм. Довжина складе 4771 мм, ширина 1993 мм, висота 1648 мм. Колісна база 2899 мм забезпечує достатньо місця для ніг у другому ряду сидінь. Місця вистачить для п'яти пасажирів і багажу (нагадаємо, йдеться про середньорозмірний кросовер, SUV).
Яскрава особливість у салоні та зовнішній оптиці - нова технологія освітлення. Компанія стверджує, що створила "перший у світі" активний цифровий підпис - втім, як це працює на практиці, можна побачити у короткому презентаційному відео від Audi. Виробник стверджує, що такий "підпис" генерується цифровими OLED-ліхтарями другого покоління, шістьма OLED-панелями із 360 сегментами - вони генерують нове зображення кожні десять мілісекунд за допомогою спеціально розробленого алгоритму.
Ще один нюанс стосується зовнішньості. Та сама Premium Platform Electric, якою так пишається Audi, дозволяє говорити про вишуканість та пропорційність: співвідношення між довгою колісною базою та дуже короткими звисами формує основу для впізнаваного "ауді-стайл" динамічного пакету, який можна побачити в екстер’єрі, скажімо, моделей Audi Q.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що 21 березня BMW представить новий концепт серійного електромобіля під назвою Neue Klasse X. Його функцією буде заміна існуючого BMW іX3, а крім того - продовження лінійки новітніх електромобілів BMW Neue Klasse. На фанатів баварського автовиробника чекає яскрава емоція - а от з її змістом кожен має визначитись сам: фото концепту потрапили до мережі, і автомобіль не дуже схожий за стилем на, власне, BMW.
Також ми розповідали, що Porsche представив модель Panamera нового покоління. Як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником позаду. А от що змінилося у цьому авто - то це дизайн кузова. І ще система підвіски на Turbo E-Hybrid: вона стала активною - а не адаптивною, як повідомлялося раніше.
Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.
Минулого разу ми обговорювали можливий ремонт мосту метро і припустили, що це може бути частковий ремонт, а не реконструкція. Проте, заява Георгія Росновського наголошує на необхідності реконструкції через критичний стан мосту. Зараз ми запитаємо транспортного експерта Дмитра Беспалова, як можна зв'язати ці дві думки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.