Дивіться, я теж дорослий: з Volkswagen Up! створили трайк Geparda для 16-річок

"Фішка" автівки в тому, що керувати нею можна з досить ніжного віку: у Німеччині, а саме для її ринку створений "гепардик", дозволяється керувати автомобілем категорії L5e з 16 років, отримавши водійські права A1

Німецький автовиробник Geparda створив на базі моделі Volkswagen up! триколісний електромобіль
Форма кузова - хетчбек, і він явно створений для тих, хто хоче якомога швидше сісти за кермо

Німецький автовиробник Geparda створив на базі моделі Volkswagen up! триколісний електромобіль. Його "фішка" в тому, що керувати ним можна вже з 16 років - у Німеччині, а саме для її ринку створений "гепардик", можна керувати автомобілем категорії L5e з 16-річного віку, отримавши водійські права A1, що, однак, не дозволяють сідати за кермо звичайного авта. Що це за звір, розібрався Інформатор.

Форма кузова - хетчбек, і він явно створений для тих, хто хоче якомога швидше сісти за кермо. Втім, це - трайк, тобто, триколісне авто, хоч на задній осі розташовано не одне, а одразу два колеса ("подвійне" колесо створене, щоб запобігати перекиданню автівки). Назва - Geparda (німецькою "гепард"), база - мініатюрний Volkswagen up!

Трициліндровий двигун може розвивати 111 км на годину, тому теоретично можливо їздити на ньому навіть автобаном
Трициліндровий двигун дає "гепардику" змогу розвивати 111 км на годину

При погляді збоку створюється враження, що корма автівки літає у повітрі. Колеса закриті величезними панелями із назвою "Geparda", що, кажуть дизайнери, служить для аеродинамічних цілей. Задні колеса розташовані близько одне до одного, тому автомобіль і класифікують, як триколісний.

Компанія, що розробила Geparda, стверджує, що модифікувала шасі та покращила стійкість автомобіля після встановлення незвичайної задньої осі. Спереду є стабілізатор H&R, а ззаду — пружини Eibach, тож цей автомобільний перевертень має бути кращим за Reliant Robin (який був "перевертнем" у прямому сенсі цього слова).

Модифікований up! можна розглядати як конкурента для Citroën Ami, Fiat Topolino та Opel Rocks-e, оскільки трійкою Stellantis також можуть керувати 16-річні. Хоча зазначені три компактні “квадроцикли” є електричними, Geparda використовує 1,0-літровий двигун без наддуву.

Більш того, не дивлячись на те, що Volkswagen пропонує трициліндровий двигун потужністю 59 або 74 кінських сили, для Geparda потужність значно зменшилася до 20 к.с., які спрямовуються на передню вісь через п’ятиступеневу механічну коробку передач. Тим не менш, він все ще може розвивати 111 км на годину, тому теоретично можливо їздити на ньому навіть автобаном.

“Трайк” важить лише 908 кг і споживає 4,9 л на 100 км. Geparda отримав задні барабанні гальма, передні дискові, чотири подушки безпеки, ABS і ESP. Він вміщує чотирьох осіб і має допустиму загальну вагу трохи менше 1330 кг. Компанія Geparda, що базується в Бад-Хомбурзі, вже створила перші примірники та просить близько 20 000 євро (21 650 доларів). Проте це не єдина німецька компанія, яка пропонує такі переробки, оскільки Ellenator робить те саме з Fiat 500.

Дешевше тільки пішки: новинки від Suzuki та підозрілі "електрички" для ринку ЄС

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що Fiat вироблятиме дешеві китайські електрокари в Польщі для ЄС. Бюджетний електромобіль Leapmotor T03 продаватимуть на європейському ринку вже з літа-осені 2024 року. Найцікавіше те, що у цій конкретно моделі китайці зберегли "традиції" власного автопрому - у ній є достатньо посилань на відомі моделі, зокрема, Fiat 500.

Також ми розповідали про те, що днями Suzuki офіційно представила нове, четверте, покоління свого "бюджетника" Swift. Оновлений дизайн став лише фейс-ліфтингом з трохи більш складними лініями кузова. Також без змін лишилася платформа, на якій побудовано авто. А от любителів економії машина здатна вразити - вона отримає двигуни з витратою палива у 3 літри на 100 км.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube