Дешевше тільки пішки: новий Suzuki Swift їхатиме за 1,5 грн/кілометр

Читать на русском

У екстер'єрі автівки немає відчутних змін, проте під капотом розробники "поселили" гібридні 1,2- та 1,4-літрові мотори зі зниженим споживанням палива

Читать на русском
Презентація економічного автомобіля Suzuki Swift
Довгоочікувану новинку, "бюджетника" Swift, японські автовиробники показали у деталях

У екстер'єрі автівки немає відчутних змін, проте під капотом розробники "поселили" гібридні 1,2- та 1,4-літрові мотори зі зниженим споживанням палива

Днями Suzuki офіційно представила нове, четверте, покоління свого "бюджетника" Swift. Оновлений дизайн став лише фейс-ліфтингом з трохи більш складними лініями кузова. Також без змін лишилася платформа, на якій побудовано авто. А от любителів економії машина здатна вразити - вона отримає двигуни з витратою палива у 3 літри на 100 км.

Довгоочікувану новинку, "бюджетника" Swift, японські автовиробники показали у деталях і розкрили усі нюанси. Спершу про екстер'єр: його фактично зберегли, лише підкресливши плавними лініями обводи автівки. На кузові з'явилися більш складні загини, втім, сильних змін немає, відтак, дизайн лишається "еволюційним". Загалом розміри автівки також збережено: довжина кузова дорівнює 3860 мм при колісній базі 2450 мм, ширина – 1695 мм, висота – 1500 мм.

Сильних змін немає, відтак, дизайн лишається "еволюційним"
Сильних змін немає, відтак, дизайн лишається "еволюційним"

А от під капотом є новини. Авто отримає нові мотори - гібрид на базі 1,2-літрового бензинового двигуна з витратою палива 2,8 л/100 км. Більш потужний Suzuki Swift Sport отримає гібрид із 129-сильним двигуном об'ємом 1,4 л. Також покупцям запропонують базові бензинові варіанти об'ємом 1 л (112 к.с.) та 1,2 л (91 к.с.).

Новинку побудовано на модернізованій платформі Heartect
Новинку побудовано на модернізованій платформі Heartect

Цікаво, що поява нової економічної силової установки не є сюрпризом, позаяк японська компанія останнім часом тісно співпрацює з Toyota. Яка, треба сказати, радо ділиться своїми технологіями. Також зазначимо, що новинку побудовано на модернізованій платформі Heartect від попереднього покоління моделі.

За ціну у 15 тис доларів (базова комплектація) автовласник отримає камери кругового огляду, новий комплекс систем безпеки, система запобігання зіткненню Dual Sensor Brake Support II, великий монітор мультимедійної системи.

Німецькі електрички від Audi та BMW: красиво, надійно, але що з дизайном?

Нагадаємо, днями BMW представила новий концепт серійного електромобіля під назвою Neue Klasse X. Його функцією буде заміна існуючого BMW іX3, а крім того - продовження лінійки новітніх електромобілів BMW Neue Klasse. На фанатів баварського автовиробника чекає яскрава емоція - а от з її змістом кожен має визначитись сам: автомобіль не дуже схожий за стилем на, власне, BMW.

Також Інформатор писав, що Audi презентувала свій електричний кросовер Q6 e-tron. Він став першою серійною моделлю електромобіля на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка, як заявляється, стане "наступним кроком" у перетворенні компанії на виробника преміальних електромобілів. Перші автівки вже зійшли з конвейєру заводу у Інгольштадті, і будуть доступні для замовлення з березня 2024 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.