Товстіший, важніший, крутіший: на що Renault перетворить Clio - свою найпопулярнішу модель усіх часів

Французський автовиробник готує до випуску електричну версію Clio, вона має з'явитися орієнтовно 2026 року та міститиме низку принципових оновлень

Renault готує до випуску електричну версію Clio
Компактний хетчбек збереже свою сутність, хоч і дещо додасть у розмірах

Французський автовиробник Renault готує до випуску електричну версію Clio - вона має з'явитися орієнтовно 2026 року. Концепція автівки може трохи змінитися, це буде вже більше сімейний автомобіль, що посяде у лінійці Renault щабель над відродженим Renault 5. Прямими конкурентами майбутньої електрички, вочевидь, стануть Peugeot e-208 та MG 4 EV.

Отже, Renault Clio - одна з найвідоміших моделей, що тримається на ринку вже 34 роки. Це компактний хетчбек, який збереже свою сутність, хоч і дещо додасть у розмірах. І навіть не зважаючи на те, що нещодавно Renault вирішив додати до лінійки авто невеликі доступні "електрички" Renault 5 та Twingo, автовиробник сподівається, що ніша для Clio також знайдеться.

Перш за все, "електрички" отримають нову зовнішність. У ній будуть сполучатися цікаві елементи від кросоверів Austral та Rafale, і, зі слів директора Renault з дизайну Жиля Відаля, це поставить новий Clio в один щабель із електромобілями Megane та Scenic. До того ж, модель нового покоління буде на 20 мм довшою за Renault 5, що приблизно відповідає 4053 мм нинішнього Clio. Це дозволить запропонувати більш містке багажне відділення та додатковий простір для ніг пасажирів заднього ряду.

Електричну версію нового Renault Clio побудують на більшій версії платформи AmpR Small (спрощена версія CMF-B EV). Ця архітектура буде доступна у трьох розмірах: один для Renault 4 та 5, менша версія для відродженого Twingo EV, більша - для Clio. А от Clio-гібриди використовуватимуть архітектуру CMF-B.

Платформи для B-cегменту тісно пов’язані між собою. Приблизно 60% CMF-B перенесено до AmpR Small, вони мають загальні ключові точки кріплення, конструкції підвіски та розміри. Тобто бензинові та електричні версії Clio будуть ідентичними.

Є очікування, що цінник моделі нового покоління складе трохи менше 38 тис доларів. Таким чином, Renault Clio заповнить пробіл між Renault 5 та Megane (стартує з 44 тис доларів, а відроджену "5" на старті продажів у 2025 році запропонують приблизно за 31 тис доларів).

"Гаряча" Magma від корейців та італійське "дражнило"

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що напередодні Нью-Йоркського автосалону 2024 року, який розпочався 29 березня, марка авто Genesis оголосила про запуск нового суббренду Magma. Ця марка належить Hyundai Motor, і є преміальним брендом, на який, вочевидь, корейський виробник робить ставку у новому 2024 модельному році. В Genesis кажуть, що планують розробити модель Magma з "максимізованою естетикою та продуктивністю" для кожного серійного автомобіля. Серед таких буде GV60 Magma, що наслідує першу спеціальну модель електромобіля Genesis GV60.

Також ми розповідали про те, як італійці вміють підігріти цікавість ринку до своїх автомобілів. Alfa Romeo випустила тизер свого першого електричного кросовера Milano перед офіційним показом, який призначено на 10 квітня. І автомобільна публіка стрімголов кинулася обговорювати новину: автівка обіцяє бути дуже стильною та цікавою.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube