Їдуть повільно, але впевнено: у польському Катовіце випустили на маршрут безпілотні автобуси

Читать на русском

Швидкість електробусів-безпілотників не перевищуватиме 25 км/год, але й маршрут, яким вони курсуватимуть, досить нетривалий, лише 2 км

Читать на русском
В польському Катовіце випустили на маршрут безпілотні автобуси
Електробуси Blees BB-1 спочатку тестували на маршруті без пасажирів впродовж кількох місяців

Швидкість електробусів-безпілотників не перевищуватиме 25 км/год, але й маршрут, яким вони курсуватимуть, досить нетривалий, лише 2 км

Польща стала однією з перших європейських країн, де впроваджують безпілотні пасажирські автобуси. Транспорт буде курсувати вулицями міста Катовіце - щоправда, поки їхній маршрут складатиме 2 км, а у салоні буде знаходитись водій-оператор, який у разі складнощів "допоможе" штучному інтелекту. Але - підкреслимо - автобуси все одно працюватимуть абсолютно автономно.

Електробуси Blees BB-1 спочатку тестували на маршруті без пасажирів впродовж кількох місяців. А з 26 квітня вирішили, що їх використання є вже цілком безпечним - настільки, що в салон можна запускати пасажирів. Про це повідомляє сайт Katowice24.

Blees BB-1 возитимуть пасажирів від вулиці Французька до міського парку в Долині трьох ставків, у будні, з 08:00 до 16:00. Протяжність маршруту становить 2 км. Повідомляється, що автобуси пересуватимуться по маршруту в повністю автономному режимі, проте в кабіні залишатиметься водій-оператор, який зможе за потреби в екстремальній ситуації взяти керування на себе.

Зазначимо, що у парках Катовіце чимало велосипедистів та ролерів. Пілотна експлуатація Blees BB-1 з невеликими перервами триватиме до 3 червня. Після цього міська влада вирішить, чи залишати маршрут.

Додамо: безпілотні електробуси BB-1 розроблений компанією Blees із польського міста Глівіце. Вони розраховані на 15 пасажирів та здатні розвивати швидкість до 25 км/год. Акумуляторна батарея на 58 кВт∙год забезпечує запас ходу в 200 км.

Українців просять заряджати електрокари лише вдень - як це зробити правильно

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що українських власників електрокарів просять заряджати автівки не вранці чи ввечері, коли в енергосистемі дефіцит електроенергії, а саме вдень. Щоб пришвидшити цей процес,
їх просять налаштувати функцію Auto Charge у застосунку E-mobility, щоб наступного разу заряджання починатиметься автоматично (за підключення через порт CCS2). Картка RFID чи телефон, кажуть, не знадобляться.

Також ми розповідали, що у Tesla виникли серйозні проблеми: з початку року вартість акцій найдорожчої автомобільної компанії світу впала більше, ніж на 30%. І попит на її продукцію продовжує знижуватись - навіть незважаючи на те, що кросовер Tesla Model Y 2023 року став найбільш продаваною автівкою у світі, посунувши седан Toyota Corolla на друге місце. А відтак, гендиректор компанії  Ілон Маск  запланував масштабні скорочення робітників.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.