Виробники електричних суперкарів лишаються без клієнтів: переходять на виробництво бензинових двигунів

Читать на русском

Гендиректор компанії Rimac Automobili, що виробляє наддорогі спортивні "електрички", стверджує: попит на його товар падає через те, що такі авта стають чимдалі доступнішими для загалу, і бачить вихід у поверненні до бензинових авто

Читать на русском
Виробники електричних суперкарів лишаються без клієнтів
Мате Рімац бачить справжньою причиною зниження попиту у сегменті наддорогих суперкарів здешевшання електромобілів

Гендиректор компанії Rimac Automobili, що виробляє наддорогі спортивні "електрички", стверджує: попит на його товар падає через те, що такі авта стають чимдалі доступнішими для загалу, і бачить вихід у поверненні до бензинових авто

Цікавими висновками поділився гендиректор хорватської компанії-виробника суперкарів на електричному ходу Rimac. Мате Рімац вважає, що його цільова аудиторія - покупці автівок високого класу - перестали цікавитись електромобілями. Причина одна: ті стали надто доступними для загалу.

Свої висновки Мате Рімац виклав під час виступу на саміті про майбутнє автомобільної галузі, який проводило американське видання Financial Times. Гендиректор однієї з найбільш впливових на ринку гіперкарів компанії Rimac Automobili зазначив: галузь зазнала разючих змін відтоді, як він виробив свій перший електричний гіперкар Nevera у 2017 році.

Причиною він вважає зміни смаків широкого кола споживачів. Нині вони можуть купити вже набагато більш доступні варіанти автівок, ніж ще декілька років тому, навіть більше - уряди багатьох країн ввели спеціальні правила зі стимулювання розвитку електричного транспорту. За словами Рімаца, ці фактори негативно вплинули на його компанію: "це трохи відштовхує покупців люксових автівок", - зазначив він.

Звички та вподобання грошовитих клієнтів тепер розвернулися на 180 градусів: тепер їм потрібні двигуни внутрішнього згоряння і аналогові відчуття, а не те, що купують маси, зазначив бізнесмен. Втім, гіперкар Nevera все ще продається: компанія поставила клієнтам понад 50 автомобілів і планувала випустити 150 штук. Утім, падіння попиту та зміна споживчих тенденцій можуть призвести до того, що наступник Nevera матиме певну форму ДВЗ.

"Rimac не тільки електричний; він робить те, що є найбільш захопливим у певний час", — сказав він.

Зазначимо, Мате Рімац заснував свою компанію 2009 року. Зараз його Rimac Automobili разом із Bugatti Automobiles входить до складу спільної компанії Bugatti Rimac. Перша модель Rimac Automobili, Concept One із загальною потужністю 913 к.с., була найшвидшим у світі серійним електромобілем. Рімац розповідав, що за два роки до злиття з Bugatti у 2021 році його компанія почала розробку двигуна внутрішнього згоряння.

Найпотужніші та гібридні: Lamborghini готує наступника для Huracan, а Nissan показав концепт Hyper Force

Нагадаємо, Інформатор писав, що Lamborghini готує прем'єру нового спортивного авта, яке стане наступником моделі Huracan. Орієнтовно, дебют відбудеться у серпні 2024-го, при цьому спорткар матиме інноваційну гібридну силову установку. А вона, за словами виробника, виходить далеко за межі звичайного V-8.

Також ми розповідали про те, як Nissan представив на Пекінському автосалоні концепт-кар Hyper Force. Його дизайн відсилає до спорткара GT-R покоління R35, який створили ще 2007 року і продовжуватимуть виробляти до 2025-го. Ймовірно, нинішній концепт є спробою запропонувати заміну цій моделі - чи баченням її подальшого розвитку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.