Трирядний мінівен третього покоління показали напередодні його виходу на ринки Японії, що заплановане на червень 2024 року: автівка вийшла місткою і явно розрахована на практичних сімейних покупців
Honda представила трирядний мінівен Freed третього покоління напередодні його виходу на ринок Японії, запланованого на червень 2024 року. Він використовує стилістичні елементи, натхненні більшим Step WGN. Авто доступне у стандартній версії Air і посиленій версії Crosstar, пропонується також вибір між бензиновим і гібридним силовим агрегатом із самозарядкою.
Honda Freed виглядає доброзичливіше, ніж раніше, завдяки горизонтальним лініям профілю, більшому розміру салону і лаконічному стилю передньої та задньої частин. У Freed Crosstar додані елементи, натхненні позашляховиком. Мова про унікальні ґратки радіатора, масивніші бампери, вставки в алюмінієвому стилі, рейлінги на даху, пластикові розширювачі крил і різні легкосплавні диски.
Нове покоління має довжину 4310 мм, ширину 1695 мм, висоту 1755 мм і колісну базу 2740 мм. Це означає, що він на 45 мм довший порівняно зі своїм попередником, зберігаючи при цьому ту саму колісну базу.
Салон має шестимісне компонування, включно з відкидним третім рядом, який став легшим і простішим в управлінні. Freed Crosstar також доступний у більш традиційній п’ятимісній дворядній конфігурації, в якій пріоритет віддається багажнику. Обидві версії мають оббивку сидінь, стійку до плям і подряпин, що стане в пригоді, коли ви використовуєте їх для подорожі з родиною, або хобі.
Модернізована кабіна має більший окремий інформаційно-розважальний дисплей і меншу за розміром цифрову комбінацію приладів, розташовану ближче до водія. Дизайнери Honda збільшили піддон на приладовій панелі та додали на дах кліматичні дефлектори для задніх пасажирів.
Як і його попередник, Honda Freed доступна в бензиновій і гібридній версіях, як із приводом на 2 колеса, так і з повним приводом. Honda не вдавалася в подробиці, але ми знаємо, що нова система e:HEV буде поєднувати в собі 1,5-літровий двигун з двома електродвигунами, пропонуючи кращу продуктивність і ефективність у порівнянні з попередньою моделлю.
Freed початкового рівня буде оснащений атмосферним 1,5-літровим 4-циліндровим бензиновим двигуном, що працює в парі з коробкою передач CVT. Ціни на автівку поки не оголошені, проте вони будуть на рівні моделі попереднього покоління - і, скоріше за все, не вийдуть за межі 15-16 тисяч доларів.
Нагадаємо, нещодавно японське тюнінг-ательє Liberty Walk, яке спеціалізується на виробництві кузовних обвісів для люксових автівок, доопрацювало Toyota Land Cruiser 300. Тепер позашляховик виглядає ще поважніше, і навіть агресивно - до базової заводської моделі додали безліч унікальних деталей. Перш за все, це ґратки радіатора, новий бампер і повітрозабірники.
Також днями Інформатор розповідав цікаву історію про вартість ремонту електропікапу Rivian R1T, яку виклав на сайті Reddit власник такої автівки. Річ у тому, що офіційно автовиробник не може "рихтувати" кузовні панелі, а має проводити їхню повну заміну. І от тут у моделі Rivian R1T виявився один нюанс, що здорожчує роботи в рази порівняно з іншими автівками.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.