Якщо оцифрували трудову і знайшли помилку: алгоритм для виправлення від Пенсійного фонду

Читать на русском

В разі виявлення помилки у вже відсканованій трудовій книжці, є спосіб її виправити

Читать на русском
Пенсійний фонд
Помилки в оцифрованій трудовій книжці можна виправити

В разі виявлення помилки у вже відсканованій трудовій книжці, є спосіб її виправити

Зберігати трудову книжку в електронному форматі більш раціонально, ніж у паперовому. Проте бувають випадки, коли під час її оцифрування виявили помилки. Як їх виправити, пояснили в Пенсійному фонді.

Пенсійний фонд надав алгоритм дій, якщо після оцифрування трудової книжки ви виявите, що створено неправильний чи некоректний електронний запис або ж наявні неточності чи хиби (за періоди страхового стажу після 01.07.2000). У такому разі потрібно:

  1. Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі (з використанням кваліфікованого електронного підпису);
  2. Створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  3. Заповнити екранну форму;
  4. Повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
  5. Додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
  6. Додати скановану копію уточнювальної довідки (за необхідності).

Щоб вчасно виявити помилку, після передачі даних відстежуйте стан опрацювання звернень:

  • «Електронна трудова книжка»
  • «Дані ЕТК»
  • «Відцифрована ЕТК».

У Пенсійному фонді закликали роботодавців ознайомити усіх працівників з результатами оцифрування, оскільки від зарахування страхового стажу залежить право на майбутню пенсію.

Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії

У ПФУ пояснили, що заяву на призначення пенсії можна подати дистанційно — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для цього потрібно підготувати кольорові скан-копії документів:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про навчання на денній формі, військовий квиток, та ін.);
  • довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 (за бажанням);
  • реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк);
  • фотографію для пенсійного посвідчення (2,5х3);
  • свідоцтво про шлюб у разі зміни прізвища жінкою.
  • підключити смс-інформування від Пенсійного фонду.

Для подання заяви виконайте наступні кроки:

  • авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
  • у лівому боковому меню оберіть розділ «Щодо пенсійного забезпечення» та натисніть на вкладку «Заява на призначення пенсії»;
  • ознайомтеся з короткою інструкцією та покроково заповніть атрибути заяви;
  • додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть «Сформувати заяву»;
  • перевірте внесені до заяви дані, якщо все вірно, — натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».

Згодом статус обробки заяви можна переглядати у вкладці «Мої звернення».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.