Як бізнесу отримати відшкодування за створення робочого місця для ветеранів з інвалідністю через Дію
Працедавцям компенсують створення робочих місця для ветеранів, який розмір допомоги
Працедавці можуть отримати фінансову допомогу за створення інклюзивного робочого місця для ветеранів з інвалідністю. 74% українців переконані, що для ветеранів, які отримали інвалідність, після повернення в цивільне життя вагомою проблемою буде відсутність інклюзивного простору та адаптованого робочого місця. В Українському ветеранському фонді пояснили, яка наразі з цим ситуація.
Зазначається, що згідно з даними опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг” спільно з Українським ветеранським фондом, ще 68% респондентів вважають, що ля ветеранів загалом може стати суттєвою проблемою — відсутність роботи. Руслана Величко-Трифонюк, виконуюча обов’язки виконавчої директорки Українського ветеранського фонду підкреслила, що понад 90% роботодавців готові приймати на роботу ветеранів. Однак деяких зупиняє те, що ля захисників та захисниць з інвалідністю необхідно облаштовувати інклюзивний простір.
Руслана Величко Трифонюк пояснила, що в Україні діє програма, за якою працедавці можуть облаштувати інклюзивний робочий простір для персоналу. Держава може надати до 100 тисяч гривень допомоги на ці цілі. Працедавець може отримати таку фінансову допомогу:
- до 106,5 тис. грн за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю І групи;
- до до 71 тис. грн за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю ІІ групи;
- Або відшкодування, працедавець спершу має облаштувати інклюзивне робоче місце.
Подати заявку на таку допомогу можна онлайн через портал "Дія". За посиланням можна ознайомитися з усіма деталями.
Пільги на комунальні послуги для ветеранів
В Україні ветерани та ветеранки можуть отримувати допомогу на квартплату та плату за комунальні послуги. Йдеться також про пільги на опалення будинків. Розмір знижки залежить від статусу ветерана: пільга становить від 50 до 100 % від вартості послуги. Для отримання знижки потрібно подати заявку про внесення в цей реєстр особисто, поштою або в електронній формі (через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України), щоб бути внесеним до Реєстру осіб, що мають право на пільги. Які документи потрібні:
- копія паспорта;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової
- картки платника податків;
- копія документів, що підтверджують право пільговика та членів його
- сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів);
- довідка про склад сім’ї.
Що робити для отримання пільги:
- Подати документи до Пенсійного фонду України; Надати довідку про те, що не отримував пільгу за місцем реєстрації (якщо пільга оформлюється за фактичним місцем проживання);
- Подати другий пакет документів до регіонального представника постачальника послуг (обленерго, облгаз, комунальні підприємства – надавачі послуг) - надавач послуги повинен проставити відповідну відмітку в договорі про надання послуг.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.