ПриватБанк заблокував рахунок мешканки Дніпропетровщини та відмовляється вказати причину - що вирішив суд

Владлена Мачульська

На її запит листом від 21.08.2023 року ПриватБанк вказав, що банк, керуючись договірними відносинами, може відмовитись від обслуговування

Жінка користувалася послугами ПриватБанку, але згодом її картку заблокували. У фінустанові відмовилися надавати більш детальну інформацію клієнтці. Вона вимагає банк зняти обмеження з рахунку. Про це йдеться у рішенні Орджонікідзевського міського суду Дніпропетровської області, опублікованого 10 травня 2024 року.

Жінка протягом деякого часу користувалася картою ПриватБанк, а 23.09.2016 року рахунок було заблоковано. На телефонні звернення їй повідомили, що рахунок заблоковано через підозру у шахрайстві. На її запит листом від 21.08.2023 року ПриватБанк вказав, що банк, керуючись договірними відносинами, може відмовитись від обслуговування та відмовився надавати більш детальну інформацію.  

"АТ КБ «ПриватБанк» призупинив банківське обслуговування клієнтки з вересня 2016 року, оскільки надходили звернення фізичних осіб щодо перерахування коштів на її рахунок, але фактично товар/послуга нею за отримані кошти не надавалась, про зазначені обставини її повідомлено і вона з приводу настання цих обставин не заперечувала. Також, закінчився термін дії даної карти та відкритих рахунків станом на сьогодні в АТ КБ «ПриватБанк» немає", - заявили у ПриватБанку. 

Деталі шахрайських операцій:

  • Знайшов оголошення на OLX, домовились, що клієнт зробить передоплату, а продавець вишле документи на автомобіль для перевірки. Після отримання коштів, продавець на зв'язок не виходить, не бере слухавку, на електронні листи не відповідає. Рекомендовано звернутись в поліцію. Товар не надано.
  • Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування, квадроцикл не надано, рекомендовано звернутись в поліцію.
  • Поповнення готівкою в терміналі самообслуговування: є претензія, OLX, квадроцикл. Отримувач на зв'язок не виходить, рекомендовано звернутись в поліцію.

Що вирішив суд? 

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Вона порушила не лише умови та правила надання банківських послуг, а і вимоги чинного законодавства України, якими врегульовані правовідносини між банком та клієнтом щодо використання рахунків.

"Позивачку обмежено в обслуговуванні з 23.09.2016 року, а з позовом вона звернулась лише 12.10.2023 року (дата відкриття провадження у справі), то як вбачається нею пропущено трирічний строк позовної давності", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you