Скажи що-небудь на багатому: Morgan та Pininfarina створили суперексклюзивне авто Midsummer

Богдан Пономаренко

Обмежений тираж автівок не перевищить 50 екземплярів, і побачити їх можна буде лише у приватних колекціях найбагатших автовласників, оскільки вартість кожної такої "іграшки" перевищує 250 тисяч доларів

Ще одну ексклюзивну іграшку для багатіїв (але цього разу - функціональну і спортивну) створили компанії Morgan та Pininfarina. Йдеться про спеціальне авто з назвою "Midsummer": його тираж не перевищить 50 одиниць, а робитимуть авто вручну у алюмінієвому кузові та з дерев'яним оздобленням салону. Як очевидно для автолюбителів, у якості основи для автівки послужив Morgan Plus Six - а під її капотом розмістили шестициліндровий двигун від BMW.

Як часто буває з обмеженими тиражами унікальних автівок, усіх їх розкупили колекціонери ще на етапі передзамовлення. Їхні імена не афішуються, втім, йдеться про найбагатших автолюбителів. Midsummer цікавий тим, що є першою серійною моделлю із значком Pininfarina Fuoriserie, який натякає на нові проекти кузовів, що створені італійським дизайнерським домом у співпраці з іншими автовиробниками. Morgan виправдано став партнером у цьому проєкті, оскільки має давні та славні традиції у виробництві кузовів.

У компанії кажуть, що зовнішність авта "переглядає ключові елементи майбутньої мови дизайну Morgan, змішаної з чуттям і чистотою Pininfarina". Дійсно, Midsummer можна миттєво розпізнати, як Morgan, завдяки його круглим фарам, довгому капоту та ретро-крилам. Кузов виготовлено з алюмінієвих панелей ручного формування, на створення кожної з яких потрібно понад 250 годин.

Далі - "щось на багатому": двомісна кабіна вкрита понад 400 елементами екологічно чистого тикового дерева, ламінованих разом. Є шкіра на сидіннях і дверних картах, панель приладів аналогова, причому циферблати було створено ексклюзивно для Midsummer. Нарешті, крихітні вітрові скельця убезпечують водія та пасажира від потоку повітря.

Кузов, створений на замовлення, побудовано на алюмінієвій платформі Morgan покоління CX, яка використовується спільно з існуючим Plus Six. Під капотом - шестициліндровий двигун з турбонаддувом від BMW, що поєднаний з восьмиступінчастою автоматичною трансмісією.

Midsummer їздить на 19-дюймових колесах (шини треба особливі - Michelin Pilot Sport 5), має регульовані амортизатори Nitron із індивідуальним налаштуванням. Morgan планує суху вагу 1000 кг, подібну до маси автомобіля-донора.

Публічний дебют Midsummer відбудеться на Фестивалі швидкості в Гудвуді в липні 2024 року. Виробництво розпочнеться в цього року і планується завершити у 2025 році, що збігається зі 115-річчям Моргана. Повідомляється, що кожна з 50 одиниць Midsummer коштуватиме близько 200 тисяч фунтів стерлінгів, тобто 250 тис доларів.

 Чому товстосуми перестали купувати ексклюзивні "електрички" та суперіграшки для заможних від Bugatti 

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що ательє The Little Car Company у співпраці з Bugatti випустили шість унікальних автівок з нагоди 100-річчя дебюту спорткару Bugatti Type 35 на Гран-Прі Ліона у 1924 році. Усі ці репліки відтворені в масштабі 75% та мають назву Baby II Type 35 Centenary Edition. Вони виготовлялися на замовлення колекціонерів та вже передані новим власникам - ані ціну, ані хто саме є новими щасливими водіями, не розголошують.

Також ми розповідали про цікаві висновки, якими поділився гендиректор хорватської компанії-виробника суперкарів на електричному ходу Rimac. Мате Рімац вважає, що його цільова аудиторія - покупці автівок високого класу - перестали цікавитись електромобілями. Причина одна: ті стали надто доступними для загалу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you