Жінка після відновлення номера оператора Київстар дізналась про списання з її кредитки 49 975 гривень - що вирішив суд

Читать на русском

Жінка почала отримувати дзвінки від колекторської компанії з вимогою сплати коштів за послуги, які вона не замовляла

Читать на русском
Київстар
ПриватБанк вимгаає клієнтку повернути заборгованість у сумі 87 646 гривень

Жінка почала отримувати дзвінки від колекторської компанії з вимогою сплати коштів за послуги, які вона не замовляла

У жінки викрали телефон з SIM-картою Київстар. Вона дізналась про те, що з її кредитки списали 49 975 гривень. ПриватБанк вимагає повернути клієнтку заборгованість у 87 646 гривень. 

Про це вказується у рішенні Дзержинського районного суду Кривого Рогу. Жінка звернулась до АТ КБ "ПриватБанк" для отримання банківських послуг. Їй відкрили картковий рахунок та надали у користування кредитну картку. Надалі кредитний ліміт збільшили до 50 тисяч гривень. Вона не надала своєчасно банку кошти для погашення заборгованості, яка станом на 12 вересня 2021 року складала 87 646 гривень.

Жінка зазначила, що невідомі злочинним шляхом заволоділи її сумкою з телефоном та карткою АТ КБ "ПриватБанк" на якій кошти, більше ніж чотири тисячі гривень. Вона звернулась до фінустанови, аби заблокувати викрадену картку. Їй перевипустили зарплатну та кредитну картки. Телефонний номер вона відновила в компанії Київстар. 

Згодом жінка почала отримувати дзвінки від колекторської компанії з вимогою сплати коштів за послуги, які вона не замовляла. Після відновлення пароля до "Приват24", вона з'ясувала, що після викрадення її телефону не встановлена особа використовуючи систему переказів між вказаними банківськими картками через IVR-меню банку та систему "Приват24", неправомірно заволоділа вказаними коштами на її зарплатній картці, а також кредитними - 49 975 гривень. 

Що вирішив суд? 

У задоволенні позову акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" про стягнення заборгованості відмовили. Фінустанова не надала суду доказів на підтвердження вчинення клієнткою дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню "Приват24" або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції.

"Суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог АТ КБ "ПриватБанк" до клієнтки про стягнення заборгованості за кредитним договором у сумі 87 646 гривень", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.