Справа не у надвисокій ціні, адже Tesla вдалася до маркетингового ходу, на третину знизивши кошторис на послугу: найімовірніше, справа у розслідуванні аварій, що трапилися через увімкнений автопілот
98% водіїв Tesla, які пробують автопілот компанії, ніколи його не купують. Це встановили маркетологи на основі даних опитування клієнтів компанії. Причому справа не у надвисокій ціні - адже Tesla вдалася до маркетингового ходу, суттєво (на третину) знизивши кошторис на послугу.
У березні, намагаючись залучити більше клієнтів, Tesla почала пропонувати одномісячну безплатну пробну версію свого вдосконаленого автопілота — Full Self-Driving (FSD). Утім 98 відсотків клієнтів, які скористалися безплатною пробною версією, вирішили не платити, щоб продовжувати користуватися цим програмним забезпеченням. Про це пише видання Futurism.
Чому так мало людей готові платити за повністю автономне водіння - незрозуміло. У дослідженні взяли участь лише близько 3500 власників Tesla, але цього достатньо, аби це було статистично значущим. При цьому ціна не відіграє остаточної ролі у рішенні клієнтів: адже у квітні Tesla знизила кошторис на програмне забезпечення для автономного водіння з 12 тис до 8 тис доларів за одноразовою платою та зі 199 до 99 доларів США за місячною підпискою.
Існують декілька версій з причин непопулярності продукту. Одним з факторів, що могли вплинути на погані продажі системи, могло бути розслідування американських регуляторів щодо аварій за участі авто Tesla з автопілотом та FSD.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що маркетологи з Alfa Romeo задумали "хід конем" у США: автовиробник оголосив, що дві популярні моделі - Giulia та Stelvio Quadrifoglio - будуть знімати з конвеєра. А перед цим пообіцяли, що обидві автівки випустять у цікавому дизайнерському виконанні, з червоним карбоном у інтер'єрі. Обидві моделі отримають назву "Super Sport".
Також ми розповідали, що у Mitsubishi показали найпотужнішу і найкрутішу версію позашляховика L200, що пройшла доробку у тюнінговому ательє Ironman 4×4. Автівка готова до перевірки бездоріжжям, і має для цього все необхідне - спеціальні покришки, лебідки, бампери та "кенгурятник" спереду. Для споживачів готують одразу декілька версій надпотужного L200: Deluxe, Raid та Commercial.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.