Задум італійських маркетологів полягає у створенні ажіотажу: обидві автівки невдовзі зніматимуть з конвеєра, і перед "небуттям" їм подарували незвичайне оснащення
Маркетологи з Alfa Romeo задумали "хід конем" у США: автовиробник оголосив, що дві популярні моделі - Giulia та Stelvio Quadrifoglio - будуть знімати з конвеєра. А перед цим пообіцяли, що обидві автівки випустять у цікавому дизайнерському виконанні, з червоним карбоном у інтер'єрі. Обидві моделі отримають назву "Super Sport".
Ідея назви, що об'єднає дві моделі, походить від першої перемоги Alfa Romeo на Mille Miglia 1928 року з 6C 1500 Super Sport. Автівки вже показали на офіційних зображеннях - вони виконані у елегантній металевій фарбі "Nero Vulcano", також представлені у тришаровому кольорі Rosso Etna. Крім того, седан можна фарбувати Bianco Alfa.
Giulia Quadrifoglio зроблять дах з вуглецевого волокна та 19-дюймові колеса, тоді як його аналог SUV їздить на більших 21-дюймових легкосплавних дисках. Обидва варіанти кузова оснащені чорними гальмівними супортами та вихлопною системою Akrapovic із вуглецевими накладками. Дзеркала також виготовлені з карбону, як і передній спліттер Giulia.
Але по-справжньому ефектним зроблять салон. Всередині дизайнери Alfa Romeo використали червоне вуглецеве волокно на панелі приладів, центральній консолі та дверних картах. Італійці хизуються тим, що він матиме 3D-ефект і доповнюватиме червоне гаптування на сидіннях. Уважніший погляд на підголівники показує, скільки автомобілів буде виготовлено – 275 екземплярів Giulia та ще 175 одиниць Stelvio.
Вартість Giulia Super Sport починається з 88,3 тис доларів, а Stelvio Super Sport коштує 96 тисяч. До США при цьому привезуть лише 72 екземпляри Giulia Super Sport та 52 одиниці Stelvio Super Sport. До речі, наступна Giulia, випуск якої підтверджено у 2026 році, використовуватиме ту саму основу STLA Large, що й останній Dodge Charger.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що новий електромобіль Kia EV6 2025 модельного року нарешті представили у Південній Кореї. Він пройшов оновлення, отримавши нові фари та колісні диски, що змінило зовнішність авта. А у салоні - великий вигнутий екран для зручності водія. У іншому авто повторює попередню модель.
Також ми розповідали, що до виходу на авторинок країн, що розвиваються, готовий недорогий кросовер VinFast VF3. Автівку створили у компанії, що належить першому доларовому мільярдеру із В'єтнаму, Фаму Няту Віонгу. Він відомий і в Україні - зокрема, в нас підприємець ще у 90-х створив бренд "Мівіна", відомий своєю локшиною швидкого приготування.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.