Колишній власник Мівіни створив автівку: що відомо про в'єтнамський VinFast VF3

Читать на русском

Компанія-автовиробник належить першому доларовому мільярдеру-в'єтнамцю Фаму Няту Віонгу, який у 90-ті розробив та впровадив лінії локшини швидкого приготування в Україні

Читать на русском
В'єтнамський автовиробник VinFast створив модель VF3
Фам Нят Віонг став доларовим мільярдером завдяки продажу першого бізнесу в Україні - ним стала "Мівіна"

Компанія-автовиробник належить першому доларовому мільярдеру-в'єтнамцю Фаму Няту Віонгу, який у 90-ті розробив та впровадив лінії локшини швидкого приготування в Україні

До виходу на авторинок країн, що розвиваються, готовий недорогий кросовер VinFast VF3. Автівку створили у компанії, що належить першому доларовому мільярдеру із В'єтнаму, Фаму Няту Віонгу. Він відомий і в Україні - зокрема, в нас підприємець ще у 90-х створив бренд "Мівіна", відомий своєю локшиною швидкого приготування.

Автомобілі VinFast стали ще доступнішими завдяки появі моделі VF3. Машина виходить у продаж за привабливою ціною - від 9,4 тис доларів. Щоправда, "в базі" батареї у автівці не буде, її доведеться взяти в оренду - таку послугу компанія Віонга також надає.

Кросовер VinFast VF3 вже готовий до виходу на ринок, про машину розповідає Carscoops. За даними медіа, автомобіль вийшов дуже компактним, з довжиною кузова 3190 мм, шириною 1679 мм та висотою 1621 мм. Багажник – 550 л, але якщо опустити задні крісла.

Дизайн VinFast VF3 натякає на японський Suzuki Jimny. Електромобіль виконали у досить брутальній стилістиці, він має прямі форми із скругленими лініями та трикольорове виконання. Загалом авто досить маленьке - відтак, його можна назвати "міським мікро-кросовером".

Потужність скромного електромотора становить 44 к.с., запас ходу дорівнює 200 км. На ринок новий VinFast VF3 вирушить із ціною 12,6 тис доларів (і - так, можна навіть дешевше, але тоді батарею таки доведеться орендувати в колишнього бізнесмена з України).

Скільки можуть проїхати електробуси у Польщі, та як у Polestar досягли часу зарядки у 10 хвилин

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що Польща стала однією з перших європейських країн, де впроваджують безпілотні пасажирські автобуси. Транспорт буде курсувати вулицями міста Катовіце - щоправда, поки їхній маршрут складатиме 2 км, а у салоні буде знаходитись водій-оператор, який у разі складнощів "допоможе" штучному інтелекту. Але - підкреслимо - автобуси все одно працюватимуть абсолютно автономно.

Також ми розповідали про справжній прорив у впровадженні технології екстремально швидкої зарядки компаній Polestar та StoreDot. Днями інженери успішно продемонстрували її, зарядивши прототип Polestar 5 до 80% лише за 10 хвилин. Чому саме на цей час орієнтувалися техніки, пояснили у компанії - зазвичай саме стільки часу власники автівок з бензиновими двигунами витрачають на АЗС, щоб залити паливо в бак.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.