Екологічні норми не такі й божевільні: VW не вбиватиме модель Polo через нові закони у ЄС

Читать на русском

Плани автовиробника змінилися через перегляд екологічних стандартів у Європі, їх не стали приймати у попередньому, "жорсткому", варіанті, а відтак, потреба у тому, щоб знімати одну з найбільш популярних автівок бренду, відпала

Читать на русском
Volkswagen передумав відправляти у відставку “глобальну” модель Polo
Поки що суттєво витрачатися на оновлення моделі не будуть, а зберегти її планують принаймні до кінця десятиріччя

Плани автовиробника змінилися через перегляд екологічних стандартів у Європі, їх не стали приймати у попередньому, "жорсткому", варіанті, а відтак, потреба у тому, щоб знімати одну з найбільш популярних автівок бренду, відпала

Volkswagen передумав відправляти у відставку “глобальну” модель Polo. За словами гендиректора марки Томаса Шефера, плани змінилися через перегляд екологічних стандартів у Європі. Їх не стали приймати у попередньому, "жорсткому", варіанті - а відтак, потреба у тому, щоб знімати одну з найбільш популярних автівок бренду, відпала.

"Нові норми не такі божевільні, як передбачалося спочатку, тому Volkswagen Polo продовжить своє існування", – заявив топ-менеджер у коментарі виданню Autocar.

Цікаво, що при цьому автовиробник не збирається витрачатися на нове покоління моделі. Хетчбек, за словами Шефера, просто "підтримають в актуальному стані". Ба навіть більше - топ-менеджер припускає, що модель, популярна у країнах ЄС, може залишитись до кінця десятиліття з незначними оновленнями.

Топ-менеджер навіть натякнув на чергове оновлення в середньостроковій перспективі, щоб хетчбек відповідав законодавству і не відставав від конкурентів. Інженерам доведеться докласти зусиль: нові норми активної та інформаційної безпеки вимагатимуть апгрейду електронних систем.

Так, Томас Шефер заявив, що "Євро-7" збільшить собівартість "не надто сильно", а додавання нових систем активної безпеки в стару платформу буде "справжньою складністю". Втім, це все одно не надто скажеться на його ціні. Наразі модель коштує від 20,7 тис фунтів (25,9 тис доларів) у Великобританії.

Нагадаємо, у 2022 році Томас Шефер зробив сенсаційну заяву, що автомобілів, подібних до Volkswagen Polo, більше не буде, і перед введенням еконорм "Євро-7" суперміні доведеться відправити у відставку. Однак торік стандарти викидів сильно пом’якшилися, і стратегію німецького автогіганта було скориговано.

Українське авто "Лелека" та новий суперкар від Bugatti

Зазначимо, що, як писав Інформатор, український дизайнер Роман Прядко створив днями зображення преміальної автівки, яку цілком могли б випускати вітчизняні автовиробники. Автор зображень "осучасненого" автомобіля ZAZ Slavuta придумав власний бренд, Leleka, намалював лого цієї марки і першу модель в стилі “Гран туризмо”. Зазначимо: попри те, що намірів випускати автівку українські виробники не мають (як мінімум, зараз вона не на часі), дизайн вийшов цікавим та сучасним.

Також ми розповідали про те, що невдовзі Bugatti презентуватиме новий суперкар. Його ім'я ще невідоме, проте вже ясно, що дебютує він в червні, а СЕО Bugatti-Rimac Мате Рімац розкрив перші його подробиці. Це буде гібрид, для якого вже розробляють надпотужний 8,3-літровий двигун, у парі з яким працюватимуть одразу декілька електричних моторів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.