Інженери компанії успішно продемонстрували технологію екстремально швидкої зарядки електромобіля, зарядивши прототип Polestar 5 до 80% за той час, який власники бензинових автівок зазвичай витрачають на АЗС
Справжнім проривом можна назвати впровадження технології екстремально швидкої зарядки компанією Polestar та StoreDot. Днями інженери успішно продемонстрували її, зарядивши прототип Polestar 5 до 80% лише за 10 хвилин. Чому саме на цей час орієнтувалися техніки, пояснили у компанії - зазвичай саме стільки часу власники автівок з бензиновими двигунами витрачають на АЗС, щоб залити паливо в бак.
Надшвидка зарядка стала можливою завдяки інноваційній технології XFC від StoreDot. Вона використовує кремнієві елементи з щільністю енергії та не потребує спеціальних систем охолодження. Днями компанія вперше успішно продемонструвала свою технологію екстремальної швидкої зарядки в автомобілі. У тесті взяв участь прототип електрокара Polestar.
"Прототип показав постійну швидкість заряджання, починаючи з 310 кВт і до піка, що перевищує 370 кВт наприкінці заряджання. Це перша у світі демонстрація 10-хвилинної екстремально швидкої зарядки на 10−80% з використанням кремнієвих елементів в керованому транспортному засобі, а не окремих елементів у лабораторному середовищі", - пояснили у компанії.
Також там додали, що час зарядки з 10 до 80% для більшості сучасних електромобілів триватиме приблизно 30 хвилин. Скоротивши цей час до 10 хв., автовиробник наближає показник до часу, який витрачає автовласник на АЗС, заливаючи пальне у бак.
Зазначимо також, що під час тесту використали батарею місткістю 77 кВт-год, яку можна збільшити щонайменше до 100 кВт-год. За 10 хвилин зарядки вона нібито може забезпечити запас ходу на 320 км для електромобіля середнього розміру.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у компанії Yasno просять власників електрокарів заряджати автівки не вранці чи ввечері, коли в енергосистемі дефіцит електроенергії, а саме вдень. Щоб пришвидшити цей процес, закликають налаштувати функцію Auto Charge у застосунку E-mobility, тоді наступного разу заряджання починатиметься автоматично (за підключення через порт CCS2). Картка RFID чи телефон не знадобляться.
Також ми розповідали, що японський автовиробник Nissan епатував відвідувачів міжнародного автосалону, що відкрився в Пекіні, концептом електричного кросовера Epic. Дизайн явно є викликом, крім того, він є демонстрацією бачення майбутньої електричної лінійки бренду. А ще його подали як "ідеальне авто для фанатів заміського відпочинку" - що ламає стереотипи про такий вид релаксу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.