Черга з кулемета замість скиду: деталі проєкту українського дрона Sky Destroyer

Читать на русском

Один із засновників та розробників проєкту Sky Destroyer, безпілотної платформи на базі квадрокоптера підвищеної вантажності, поділився подробицями про дрон

Читать на русском
Зброя, дрон
Sky Destroyer — це октокоптер, який має вісім двигунів

Один із засновників та розробників проєкту Sky Destroyer, безпілотної платформи на базі квадрокоптера підвищеної вантажності, поділився подробицями про дрон

Платформа на базі квадрокоптера підвищеної вантажності зможе застосовувати широку лінійку стрілецької зброї: автомати, кулемети і навіть легкі гранатомети. Про це розробник проєкту Sky Destroyer розповів 6 березня виданню ITC.

За словами розробника, дрон Sky Destroyer — це октокоптер, який має вісім двигунів — по два на кожну з чотирьох вісей. Він важитиме близько 50-60 кг і зможе біля години літати зі швидкістю до 90 км на годину.

«У більшості подібних великих дронів основна задача — скид боєприпасів та розвідка позицій, основна задача нашого — дистанційне, а головне, безпечне застосування різнотипної стрілецької зброї, яка кріпиться до підвісу та вражає живу силу противника з відносно безпечної для платформи дистанції. Причому це ураження з дуже високою ймовірністю, можна сказати гарантоване. Йдеться про доволі широку лінійку стрілецької зброї — автомати, кулемети, навіть легкі гранатомети», — пояснює розробник.

Зброя Sky Destroyer зможе рухатись вверх-вниз та вправо-вліво для наведення. Приціл буде відбуватись автоматично, за допомогою оптики, а відео стабілізуватиметься завдяки «стедікам». За словами розробників, це дозволить Sky Destroyer відстрілювати навіть рухомі цілі.

«Якщо ви стріляєте зі стрілецької зброї, на одну людину можна витратити 10 і більше патронів. І завдяки потужному наближенню у камері побачити, чи попали ви у ворога. За розрахунками, Sky Destroyer зможе вести досить точну та кучну стрільбу з відстані близько 300 метрів. Я не впевнений, що навіть досвідчений кулеметник зможе дати такі результати», — говорить розробник.

За його словами, FPV-дрони «дуже крута штука і дуже ефективна», але має серйозні недоліки. Зокрема вони «недешеві й одноразові», а також часто не наносять достатньо серйозних ушкоджень, і ворог повертається в стрій вже за кілька тижнів.

Розробник каже, що одна з основних проблем для повітряної платформи зі стрілецькою зброєю — це віддача від пострілу.

«Цей момент треба розтягнути у часі, щоб дрон встиг стабілізуватись. Це було складним викликом, але ми знайшли вихід. Це математика — ударний імпульс залежить від швидкості та маси. Відповідно, треба зробити відповідні розрахунки, зрозуміти, яка сила потрібна, щоб погасити цю віддачу. І ми всією командою доволі довго це розраховували й зараз працюємо над цим відкатним механізмом», — пояснив співзасновник проєкту Sky Destroyer.

Він говорить, що створення такої розробки потребує коштів, тому винахідники подали заявку на Brave inventors, де пройшли «досить серйозний відбір» й отримали позитивний відгук від експертів.

Дрони, здатні переносити вагу до 20 кг коштують недешево. Тому базова комплектація Sky Destroyer обійдеться в близько $18 000. Розробник каже, що подібну розробку показували турецькі винахідники, які причепили до дрона гранатомет. Але їхній продукт важить 25 кг і може літати менш як 20 хвилин. Також існує шведський дрон, який може підіймати людину вагою до 90 кг і літати до 15 хвилин. Однак він коштує $90 000 і має чергу замовлень на пів року. Над повітряною стрілецькою платформою також працюють росіяни.

«Sky Destroyer може доставляти досить важкі речі (до 20 кг) на відчутну відстань. Після перемоги таку розробку можна використовувати для роботи рятувальників, медиків, пожежників. Я свято вірю, що це саме той винахід, який може змінити хід війни», — говорить український винахідник.

Віталій Кличко, мер Києва, заявив, що відповідальність за міст Патона лежить на державі через те, що міст виведено під велике будівництво. Проте, не зважаючи на це, ми спостерігаємо аварійний стан мосту протягом кількох років, який не покращується сам собою. Звертаємось до інфраструктурного експерта Дмитра Беспалова, щоб дізнатися його думку про перспективи цього мосту, а також хто конкретно має брати на себе відповідальність за його стан та можливі ризики аварійного збору.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.