Чоловіка без пояснень відмовились допустити до посадки на потяг - чи виплатила Укрзалізниця компенсацію у 100 тисяч гривень

Читать на русском

Чоловік вважає, що Укрзалізниця порушила умови договору перевезення пасажирів та його конституційне право на свободу пересування

Читать на русском
Укрзалізниця
Чоловік вимагає від Укрзалізниці компенсацію у 100 тисяч гривень

Чоловік вважає, що Укрзалізниця порушила умови договору перевезення пасажирів та його конституційне право на свободу пересування

Чоловік придбав квиток на потяг, аби дістатися Харкова. Однак його не пустили до вагона. Він вимагає Укрзалізницю компенсувати 100 тисяч гривень. 

Про це йдеться у рішенні Дзержинського районного суду Харкова. Чоловік виїхав з Харкова до Нововолинська Волинської області для поховання свого рідного брата. Після цього він придбав проїзний документ у зворотному напрямку від станції Володимир до Харкова. Перед посадкою на потяг, працівник вагона крім квитка та паспорту, зажадав документи медичного характеру щодо стану здоров'я та без пояснень відмовився допустити його до посадки.

Після з'ясування, яких саме документів медичного характеру щодо стану здоров'я, які вимагав працівник вагона, за для безперешкодного повернення до Харкова, чоловік був змушений отримати негативний тест COVID-19. Він вважає, що Укрзалізниця порушила умови договору перевезення пасажирів та його конституційне право на свободу пересування. Також це спричинило йому моральну шкоду, яку він оцінив у 100 тисяч гривень.

"Позивач при посадці на потяг, на законну вимогу працівника Укрзалізниці не надав документ про щеплення/протипоказання ПЛР тесту, як того вимагає постанова КМУ від 11.10.2021 року. Крім того, він 8 днів перебував у Нововолинську, а тому мав можливість зробити тест за місцем мешкання брата, але цього не зробив. Поїздка не відбулась саме з його вини", - наголосили в АТ "Укрзалізниця". 

Що вирішив суд? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не надав належних доказів неправомірних дій працівника Укрзалізниці.

"Суд вважає, що поїздка позивача 24.10.2021 року не відбулась з його вини, який не надав документа, що підтверджує проведення щеплення або ПЛР тесту, тому вимоги щодо відшкодування вартості проїзду є безпідставними", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.