Жінка цікавиться поверненням квитка сполученням Київ-Хелм
Жінка вирішила дізнатися, який процент вартості квитка повертається. Також цікавиться, чи є у її місті "міжнародна каса". Свій коментар вона залишила 21 червня під публікацією компанії. Перевізник звертає увагу на те, що за повернення міжнародного квитка доведеться сплатити комісійний збір в розмірі 110 гривень.
Вона цікавиться, поверненням квитка сполученням Київ-Хелм. Також жінка запитала в Укрзалізниці, чи є "міжнародна каса" для повернення проїзних документів у Кременчуці.
"При поверненні квитка сполучення Київ-Хелм, який процент вартості квитка повертається. І чи "міжнародна каса" для повернення квитка чи є в Кременчуці", - цікавиться жінка.
В Укрзалізниці відповіли на запитання жінки щодо повернення квитка сполучення Київ-Хелм. Якщо квиток повертається більше ніж за 24 години до відправлення поїзда то повертається сума за квиток та вартості "плацкарти", але доведеться сплатити комісійний збір в розмірі 110 гривень.
"Якщо квиток повертається більше ніж за 24 години до відправлення поїзда то повертається сума за квиток та вартості "плацкарти", але зверніть увагу на те, що за повернення міжнародного квитка доведеться сплатити комісійний збір в розмірі 110 гривень. Повернути квиток можливо також не виходячи з дому скориставшись сервісом", - заявили в Укрзалізниці.
В Укрзалізниці є можливість використовувати функції моніторингу та автоматичного викупу квитка під час відстеження місць у мобільному додатку. Таким чином, ви можете бути впевнені, що не пропустите своє вільне місце, якщо часом хтось поверне квиток або ж доповнять схему поїзда додатковим вагоном. В мобільному застосунку перевізника можна обрати оптимальні та зручні варіанти пересадок. До речі, іноді маршрут із пересадкою є навіть швидшим за прямий. Мінімальний час на пересадку між різними поїздами становитиме 20 хвилин, а максимальний час у дорозі — 36 годин. Водночас пересадки, які вимагають більшого часу в дорозі, не пропонуються. Також через застосунок ви маєте змогу скористатися додатковою функцією — пересадкою всередині одного й того ж поїзда. Якщо в поїзді немає одного вільного місця протягом всього маршруту, система запропонує під час поїздки просто пересісти на інше місце, яке звільнить пасажир, що виходить раніше. У такому випадку прийде два квитки на один і той самий поїзд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.