У застосунках Meta змінять правила для низки користувачів
У Facebook та Instagram планують обмежити доступ підлітків до контенту. Компанія Meta зазначає, що головною метою є приховати від дітей інформацію, яка може їм зашкодити. Це значить, що тепер налаштування контролю в соцмережах Meta стане більш суворими.
Про це стало відомо із заяви компанії Meta. Зазначається, що скоро експерти будуть оновлювати застосунки компанії. Зокрема, це стосується Facebook та Instagram. Одне з нововведень - це приховання контенту, який не відповідає віку користувача. При цьому це буде стосуватися й тих випадків, якщо контентом поділився хтось, на кого цей користувач підписаний.
Наразі в компанії вже спробували не рекомендувати підліткам такий контент у Reels (відео в Instagram). Коли хтось буде поширювати контент, який може бути шкідливий підліткам (наприклад, про розлади харчування, або коли люди намагаються собі зашкодити), то компанія Meta буде поширювати ресурси експертних організацій, які зможуть надати допомогу. Серед таких організацій також Національний альянс з психічних захворювань.
Експерти Meta заявили, що вони вже намагаються запровадити ці зміни для підлітків віком до 18 років. Очікується, що найближчими місяцями ці оновлення будуть повністю реалізовані в Instagram та Faceboo.
"Meta розвиває свою політику щодо контенту, який може бути більш делікатним для підлітків, що є важливим кроком у створенні платформ соціальних медіапросторів, де підлітки можуть спілкуватися та проявляти творчість відповідно до віку. Ці правила відображають поточне розуміння та рекомендації експертів щодо безпеки та добробуту підлітків. Оскільки ці зміни розвиваються, вони дають хороші можливості для батьків поговорити зі своїми підлітками про те, як орієнтуватися в складних темах". – зазначила Доктор Рейчел Роджерс, доцент кафедри прикладної психології Північно-східного університету.
Раніше стало відомо, що в компанії Meta представили новий генератор зображень. Він отримав назву Emu. Відомо, що модель працює на основі штучного інтелекту та використовує близько 1,1 мільярда зображень із соціальних мереж Facebook та Instagram. Однак зауважується, що зображення використовуються лише ті, що були в публічному доступі.
"Модель Emu від Meta використовує процес під назвою "налаштування якості", який порівнює "естетичне вирівнювання" подібних зображень, що відрізняє її від конкурентів", - пишуть оглядачі.
Також повідомлялося, що Meta оновила свою нову соціальну мережу Threads. Тепер у застосунок додали теги з можливістю пошуку, щоб полегшити людям пошук цікавих для них тем. Функція доступна зі знаком #, але її не варто плутати із гештегами в X. За словами керівника Instagram Адама Моссері, теги Threads можуть містити пробіли та спеціальні символи. Слід зазначити, що про цю функцію користувачі просили ще з моменту запуску соціальної мережі. Тепер функцію додали, однак компанія наклала обмеження на пошук "потенційно чутливого" контенту у Threads.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.