Дії передбачені Порядком подання та оформлення документів для призначення або перерахунку пенсій
Інформацію про будь-які зміни у реєстрації місця проживання, зміні паспорту або прізвища пенсіонери повинні надати до Пенсійного фонду в 10-денний строк. Про це нагадали в Пенсійному фонді України. У яких випадках це треба зробити обов’язково?
Законодавством про пенсійне забезпечення в Україні визначені обставини, що спричиняють зміну розміру пенсійної виплати або припинення її виплати.
До таких обставин належать:
Це передбачено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1. Ознайомитись з текстом можна за цим посиланням.
Також відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну відомостей, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Зокрема, необхідно повідомити про:
Важливо пам’ятати: про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.
Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо дистанційно – на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Обирайте зручний для себе спосіб авторизації в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ за посиланням.
Після авторизації треба обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення» у лівому боковому меню і знайдіть пункт «Заява на перерахунок пенсії». Обрати вид перерахунку з розкривного списку і заповнити атрибути заяви.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.