Чи потрібно вносити зміни в договір про добровільну участь з ПФУ при зміні прізвища: алгоритм дій

В Пенсійному фонді України розповіли, чи потрібно вносити зміни в договір про добровільну участь з ПФУ при зміні прізвища особи

Пенсійний фонд
Перевірити зарахування страхового стажу можна в особистому кабінеті застрахованої особи

Жінка уклала договір з Пенсійним фондом про добровільну сплату страхових внесків, платила протягом трьох місяців, але потім вийшла заміж і змінила прізвище. Вона запитує, чи потрібно в такому випадку вносити зміни в договір. Відповідь ПФУ надав 15 травня на своїй сторінці в телеграм-каналі.

Спеціалісти Пенсійного фонду України розповіли, чи потрібно вносити зміни в договір про добровільну участь з ПФУ при зміні прізвища клієнта. Вони вказали алгоритм дій в такій ситуації.

«Укладений з Пенсійним фондом України договір про добровільну сплату страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (Договір приєднання) діє до кінця поточного календарного року (тобто до 31 грудня 2024 року). Протягом зазначеного періоду внесення змін до вже укладеного договору не передбачено», - пояснили в ПФУ.

При сплаті добровільних внесків за новим прізвищем, місяці здійснення платежу будуть зараховані до страхового стажу, оскільки в договорі, крім прізвища, зазначені інші реквізити, які дозволяють ідентифікувати особу.Перевірити зарахування страхового стажу можна в особистому кабінеті застрахованої особи, сформувавши довідку за формою ОК-5.

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки через вебпортал ПФУ?

Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через вебпортал ПФУ можна самостійно.

  1. Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. Оберіть у розділі «Комунікації з ПФУ», що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку «Відомості про трудові відносини».
  3. Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.
  4. Завантажте кольорові скан-копії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.

Скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:

  • повинні бути кольоровими та чіткими;
  • відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi);
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:

  • документи про здобуття освіти;
  • свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  • військовий квиток;
  • інші документи, які підтверджують періоди роботи, – у разі необхідності.

Після виконання всіх цих дій, треба підписати КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ». Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці «Мої звернення».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube