Після надання чоловіком запитуваної інформації нібито працівником Водафон, його SIM-карту заблокували
Чоловік отримав дзвінок від нібито працівника Водафон. Згодом з його картки у ПриватБанку зникли кошти в розмірі 15 248 гривень. Він через слідчого дізнався на чий рахунок перерахували кошти та вимагає власника повернути їх.
Про це йдеться у рішенні Казанківського районного суду Миколаївської області. Невстановлена особа жіночої статі, яка видала себе за співробітника оператора мобільного зв'язку "Водафон Україна", повідомила чоловіку неправдиву інформацію про проведення робіт на лінії зв'язку та необхідність активації нової станції. Після надання ним запитуваної інформації, його SIM-карту було заблоковано. У Viber він побачив що з його банківського рахунку, який відкритий в АТ КБ "ПриватБанк", зникли кошти в загальному розмірі 15 248 гривень, з яких 13 тисяч гривень - кредитні.
Чоловік звернувся до поліції з заявою, за результатами розгляду якої відповідні відомості внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України. Під час досудового розслідування слідчий встановив, що його кошти перерахували на банківський рахунок іншого громадянина, який відкритий в АТ "Акцент-Банк".
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не довів набуття іншим громадянином коштів шахрайським шляхом у заявленому розмірі.
"Жодних належних та допустимих доказів на підтвердження отримання (заволодіння) відповідачем коштів позивача не надано", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.