Чоловіка вимагають повернути 37 349 гривень, але він звинувачує у заборгованості шахраїв, які перевипустили SIM-картку Київстар - яким було рішення суду

Після поновлення номера телефону, чоловіку надійшли повідомлення про покупки в інтернет-магазині

Київстар
Шахраї перевипустили SIM-картку Київстар та скористалися коштами чоловіка на рахунку в ПриватБанку

Чоловіку виставили заборгованість в розмірі 37 349 гривень. Його фінансовий номер перестав працювати. З'ясувалось, що шахраї перевипустили SIM-картку Київстар та скористалися коштами. 

Про це вказується у рішенні Жовтневого районного суду Кривого Рогу. ПриватБанк вимагає стягнути з чоловіка заборгованість за кредитним договором в розмірі 37 349 гривень. Він отримав кредит 19.10.2010 року у вигляді встановленого кредитного ліміту на рахунок, який було збільшено до 35 тисяч гривень.  

Чоловік вказує, що мав у банку картковий рахунок з кредитним лімітом у розмірі 35 тисяч гривень. За ним була оформлена розстрочка "Оплата частинами", яка повністю погашена. 24.09.2021 року його номер, який був фінансовим, перестав працювати. Він звернувся до ПрАТ Київстар та згодом помітив, що невідомі особи провели з рахунку дві транзакції на загальну суму 29 998 гривень, з яких і утворилася заборгованість перед банком.

Після поновлення номера телефону, чоловіку надійшли повідомлення про покупки в інтернет-магазині "Розетка" на суми 12 499 гривень та 17 499 гривень. Він звернувся до банку, сповістивши про вказані дії та поліції, що підтверджується витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань. 

"Під час перевірки встановлено, що викрадання коштів з кредитної картки, сталося з вини самого клієнта. А саме, після пере випуску SIM-картки, номер якого був доступом до "Приват24" він несвоєчасно заблокував номер свого фінансового телефону, що дало змогу шахраям отримати доступ до облікового запису і володіючи фінансовим номером підтвердити операції по його картках", - заявили у ПриватБанку. 

Рішення суду 

Суд відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Водночас фінустанову зобов'язали відновити залишок коштів на картковому кредитному рахунку клієнта до того стану, у якому він був перед виконанням операцій на загальну суму 29 998 гривень.

"Банк не надав доказів на підтвердження того, що клієнт, як власник картки, своїми діями або бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції. Списання коштів з його карткових рахунків відбулося не з його волі, а відтак він не несе відповідальності за такі операції, що своєю чергою є підставою для відмови банку у заявленому первісному позові", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube