Хот-хетч оновили вперше за десятиліття, і це можна вважати перезапуском самої моделі, та й італійської марки загалом, концерном Stellantis
Lancia, яка входить в альянс Stellantis, презентувала "гарячу" комплектацію Ypsilon HF. Це - перша за десятиліття версія спортивного хетчбека. І хай би якою проблемною не була італійська марка, та автівка вийшла дійсно цікавою - і з непоганими спортивними даними. Їх зафіксовано окремо, у ралійній версії авта.
Кілька слів про історію: після об’єднання автомобільних концернів FCA та PSA, новий альянс Stellantis пообіцяв зберегти всі бренди у своєму великому портфоліо. Йшлося, передовсім, про Lancia, марку проблемну та вже призабуту. Її модельний ряд не оновлювали певний час, і це стосується також Ypsilon. Втім, модель оновили напочатку 2024-го: тепер вона отримала обробку High-Fidelity.
Нехай попередні автомобілі зі значком HF мали двигун внутрішнього згоряння, новий Ypsilon HF є виключно електричним. Він має 237 к.с. від розташованого спереду двигуна, тому відповідає Abarth 600e та Alfa Romeo Junior Veloce. Це не випадково, оскільки ці три автомобілі мають спільну платформу CMF, яка використовується багатьма іншими моделями Stellantis (в тому числі Jeep Avenger).
Електродвигун живиться від акумуляторної батареї ємністю 54 кВт-год, успадкованої від моделей Alfa Romeo та Abarth. Lancia обіцяє розгін від 0 до 100 км/год за 5,8 секунди, що непогано для маленького передньопривідного хетчбека. Окрім оновленого електродвигуна, Ypsilon HF має ширшу колію та занижену підвіску для кращої керованості.
Сьогоднішній дебют є фактично предпереглядом, оскільки гарячий суперміні не надійде в продаж у Європі до травня 2025 року. Lancia зазначає, що всі майбутні моделі отримають переваги від обробки High-Fidelity, включаючи відродження Gamma та Delta, які таки обіцяють показати пізніше.
Тепер кілька слів про ралійну модель: до "звичайного" авта приєднається ще Ypsilon Rally 4 HF. На відміну від електричного дорожнього автомобіля, в автоспортивному варіанті використовується бензиновий двигун з турбонаддувом. Це трициліндровий 1,2-літровий агрегат потужністю 209 к.с. Як випливає з назви гоночного автомобіля, він був розроблений відповідно до правил FIA Group Rally4.
Відзначаючи повернення Lancia в ралійні перегони після тривалої перерви, Ypsilon Rally 4 HF також має передній привід. Він оснащений 5-ступеневою коробкою передач із механічним диференціалом підвищеного тертя. Ралійна версія не дуже відрізняється ззовні від легального для доріг автомобіля.
Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав, що у BMW підготували для відвідувачів Конкурсу елегантних авто Concorso d’Eleganza Villa d’Este, що проводиться на березі озера Комо у італійському Чорнобіо, цікавий концепт-кар. Цьогоріч баварці привезли дводверне купе у кузові Targa. Він трохи схожий на BMW Z8 початку "нульових" та BMW 503, що випускали ще наприкінці 1950-х.
Також ми писали про те, що Honda Civic модернізували для 2025 модельного року. Світлини оновленої автівки показали в мережі після офіційної прем'єри. Йдеться про акуратні зміни у зовнішності, що зробили авто більш стрімким та надали йому трохи агресивного вигляду.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.