На першому етапі показ криптовалютної реклами буде обмежено територією США
З початку тижня почала діяти нова рекламна політика компанії Google, яка дозволяє рекламу криптовалюти. На початковому етапі показ криптовалютної реклами в контекстно-медійній мережі буде обмежений територією США.
Нове правило поширюється на інвестиційні продукти, пов'язані з цифровими активами, включаючи біржові фонди, що торгуються, на базі першої криптовалюти.
Одним із прикладів криптовалютних монетних трастів є фінансові продукти, які дозволяють інвесторам торгувати акціями трасту, який володіє великими пулами цифрової валюти.
Компанія підкреслила, що очікує, щоб рекламодавці дотримувалися місцевих законів у кожній області, на яку спрямована їхня реклама.
73% жителів Європи вірять у майбутнє криптовалют. Експерти Binance опитали користувачів із Франції, Італії, Іспанії та Швеції. Як з'ясувалося, більшість респондентів висловилися позитивно щодо перспективи цифрових активів.
Результатами опитування в соціальній мережі поділилася директор із питань маркетингу компанії Binance Рейчел Конлан. Експерти біржі опитали 10 498 людей з європейських країн. У результаті 55% респондентів заявили, що взаємодіють лише з цифровими активами, а 73% вірять у зростання криптовалют. При цьому 24% опитаних займаються діяльністю, яка пов'язана з цифровими активами.
На питання щодо основних варіантів використання криптовалют європейці відповіли таким чином:
82% респондентів зазначили, що займаються криптовалютами не менш ніж рік. При цьому 73% з них лишалися активними протягом останніх п'яти років. 9% опитаних займаються цифровими активами понад п'ять років, а ще 5% європейців приєдналися до цієї галузі лише протягом останній шести місяців.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.