Google дозволив рекламу криптовалют, але є обмеження

Читать на русском

На першому етапі показ криптовалютної реклами буде обмежено територією США

Читать на русском
Криптовалюта
Почала діяти нова рекламна політика компанії Google щодо криптовалют

На першому етапі показ криптовалютної реклами буде обмежено територією США

З початку тижня почала діяти нова рекламна політика компанії Google, яка дозволяє рекламу криптовалюти. На початковому етапі показ криптовалютної реклами в контекстно-медійній мережі буде обмежений територією США.

Нове правило поширюється на інвестиційні продукти, пов'язані з цифровими активами, включаючи біржові фонди, що торгуються, на базі першої криптовалюти.

Одним із прикладів криптовалютних монетних трастів є фінансові продукти, які дозволяють інвесторам торгувати акціями трасту, який володіє великими пулами цифрової валюти.

Компанія підкреслила, що очікує, щоб рекламодавці дотримувалися місцевих законів у кожній області, на яку спрямована їхня реклама.

Що в ЄС думають про перспективи криптовалют

73% жителів Європи вірять у майбутнє криптовалют. Експерти Binance опитали користувачів із Франції, Італії, Іспанії та Швеції. Як з'ясувалося, більшість респондентів висловилися позитивно щодо перспективи цифрових активів. 

Результатами опитування в соціальній мережі поділилася директор із питань маркетингу компанії Binance Рейчел Конлан. Експерти біржі опитали 10 498 людей з європейських країн. У результаті 55% респондентів заявили, що взаємодіють лише з цифровими активами, а 73% вірять у зростання криптовалют. При цьому 24% опитаних займаються діяльністю, яка пов'язана з цифровими активами.  

На питання щодо основних варіантів використання криптовалют європейці відповіли таким чином:

  • 34% - для довготривалої торгівлі;
  • 26% - для заощаджень;
  • 13% - для денної торгівлі;
  • 9% - для покупок;
  • 55% - для повсякденних покупок;
  • 10% - для покупок щотижня. 

82% респондентів зазначили, що займаються криптовалютами не менш ніж рік. При цьому 73% з них лишалися активними протягом останніх п'яти років. 9% опитаних займаються цифровими активами понад п'ять років, а ще 5% європейців приєдналися до цієї галузі лише протягом останній шести місяців. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.