У ПУМБ повідомили, що команда вжила вже деяких заходів щодо мінімізації кількості масових інцидентів
Клієнт ПУМБ скаржиться на несвоєчасне опрацювання платежів. Це призводить до збитків. У фінустанові кажуть, що дійсно вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів. Там кажуть, що вже працюють над розв'язанням питання.
Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Наголошується, що останнім часом зачастили проблеми з корпоративним клієнт-банком.
"Постійні збої призводять до того, що наші підприємства (клієнти банку) не можуть своєчасно опрацювати вхідні та вихідні платежі. Через це ми постійно несемо матеріальні та репутаційні збитки. Технічна служба банку уникає будь-яких коментарів", - вказав клієнт.
У ПУМБ шкодують, що у клієнта склалося негативне враження про користування їхніми сервісами. Для перевірки його попросили надіслати в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть.
"Дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). Наразі команда вжила вже деяких заходів щодо мінімізації кількості таких інцидентів", - зазначили у ПУМБ.
Однак клієнт, акцентує, що дана проблема повторилася у листопаді. Він вважає, що потрібно задуматися над роботою з іншим банку для корпоративного бізнесу.
"Так, дійсно 13.11.2023 року зафіксували збій у провайдера при відправленні повідомлень клієнтам (в тому числі з ОТП-паролем). Зі свого боку ми максимально оперативно виконали переключення на резервний канал та поновили відправлення повідомлень. На жаль, ми не можемо прямо впливати на стабільність роботи операторів мобільного зв’язку та провайдерів таких послуг, проте вже працюємо над зниженням такої залежності - в дистанційних каналах для корпоративних клієнтів додадуть нові (альтернативні) канали для отримання ОТП-пароля, а саме — пуш повідомлення в мобільний застосунок, відправка ОТП-паролю в Viber. Орієнтовний строк виконання цих робіт — кінець грудня 2023 року-січень 2024 року. Ці доробки допоможуть уникнути подібних інцидентів в майбутньому", - вказали у ПУМБ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.