Клієнт скаржиться, що Монобанк списав кошти з картки його неповнолітньої доньки у негативний баланс - реакція фінустанови на ситуацію

Чоловік давно оформив у Монобанку дитячу картку донці, яка використовувала її для онлайн ігри

Монобанк
З дитячої картки Монобанк списав кошти

Монобанк списав кошти з дитячої картки. Баланс на ній негативний. Батько неповнолітньої дівчинки незадоволений діями фінустанови. Він цікавиться на якій підставі можливо було це вчинити. 

Відповідна скарга опублікована на сайті "Мінфіну". Чоловік давно оформив у Монобанку дитячу картку донці, яка використовувала її для онлайн ігри. 

"Давно оформив дитячу картку доньці. Їй зараз 13 років. Вона використала її для онлайн ігри. За передплату зняли гроші, попри брак коштів. Баланс пішов у негативний. Як це у принципі можливо? Карта неповнолітньої дитини. На якій підставі можливі, на мій погляд, шахрайські дії зі зняттям коштів понад позитивний баланс?", - цікавиться клієнт.

Реакція Монобанку 

У Монобанк нагадали, що дитячу карту для дитини можна оформити у віці від 6 до 14 років. Вона оформлюється на рахунок одного з батьків.

"Розуміємо, що ви не розраховували на те, що суму спишуть понад доступний баланс. При цьому під час списання деяких операцій може бути наданий овердрафт. Згідно з правилами платіжна система має право, не чекаючи відповіді від банку при проведенні авторизації — підтвердити цю операцію самостійно без участі банку для зручності клієнта та належні оплати послуг на користь торгової точки, на які раніше були надані. У разі проведення операції таким чином – банк інформується вже постфактум – надходить повідомлення про те, що платіжна система схвалила проведення такого роду операції", - .

Оскільки у момент підтвердження операції платіжна система не оперує даними, отриманими з банку, то трапляються такі ситуації, коли операції проводяться попри встановлені ліміти (ліміт інтернет-оплати, кредитний ліміт). Не виконувати такі вимоги фінустанова немає права, оскільки це пряме порушення правил платіжної системи.

Таким чином банк може надати овердрафт на підставі Закону України "Про затвердження положення про порядок емісії платіжних карток та здійснення операцій з їх застосуванням". Детальніше інформацію прописано у пункті 3.22. При цьому, якщо клієнт не отримав послугу/товар за цією операцією, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube