Клієнт Укрпошти поскаржився на роботу відділення, адже його посилку відмовилися приймати - реакція компанії

Читать на русском

Чоловік вказує, що інцидент стався у відділенні Укрпошти 20022

Читать на русском
Укрпошта
Укрпошта відмовилась приймати у чоловіка посилку, бо на коробці видно логотип іншої компанії

Чоловік вказує, що інцидент стався у відділенні Укрпошти 20022

Чоловік незадоволений роботою відділення Укрпошти, бо у нього відмовилися приймати посилку. Він вказує, що причиною стало те, що на коробці було видно логотип іншої компанії. Відповідну скаргу він залишив 1 квітня у коментарі до публікації компанії. Там зазначили, що йому не мали відмовляти та пообіцяли розв'язати питання. 

За словами чоловіка, кожне відвідування Укрпошти є випробовуванням на стресостійкість. Адже йому відмовили в оформленні поштового відправлення. 

"Кожне відвідування відділення Укрпошти це випробування на стресостійкість. У поштовому відділенні 20022 (Черкаська область), відмова в оформленні поштового відправлення по OLX доставці. Причина - відправлення в коробці на якому видно логотип Нової пошти. Хочеться раз і назавжди зрозуміти це дійсно порушення за яке можна відмовити в прийманні посилки?", - цікавиться клієнт.

Реакція компанії 

В Укрпошті запевнили, що викладена інформація у скарзі клієнта взята під контроль. Її передадуть відповідальній за роботу відділення особі для оперативного реагування та прийняття відповідних рішень.

"Ми приносимо вам щирі вибачення за незручності", - заявили в Укрпошті. 

Клієнт запитав у поштового оператора, чи є порушенням те, що йому відмовили у прийманні посилки. В компанії визнали, що відмовляти не мали.

"З нашого боку передано вашу скаргу в роботу колегам. Перепрошуємо за незручності", - додали в Укрпошті. 

Укрпошта відновила послугу переказу «З картки на картку»

Укрпошта відновила послугу переказу «З картки на картку». Переказати кошти можна будь-коли на сайті Укрпошти. Клієнту необхідно перейти за посиланням, клацнути на «Здійснити переказ» та вказати:

  • номер картки відправника, термін її дії та CVV-код,
  • суму переказу,
  • номер картки отримувача,
  • номер телефону відправника.

Комісія за переказ між картками на суму від 1 до 5 тисяч гривень становить 0,3% + 5 гривень. Термін зарахування коштів залежить від правил роботи емітента, на картку якого зараховуються кошти. Здебільшого — впродовж декількох хвилин. Важливо не забувати й про ліміти:

  • максимальна сума всіх переказів коштів з однієї картки платника за добу — 5 тисяч гривень,
  • максимальна сума всіх переказів коштів з однієї картки платника за календарний місяць — 399 999 гривень,
  • максимальна кількість переказів коштів з однієї картки платника за добу — 25 гривень,
  • максимальна кількість переказів коштів, здійснених впродовж календарного місяця з однієї картки платника — 100 гривень,
  • максимальна сума всіх переказів коштів з однієї картки отримувача за добу — 29 999 гривень.

Варто зазначити, що перекази між картками Visa/MasterCard будь-якого українського банку здійснюються в національній валюті. Комісія стягується з картки відправника разом із сумою переказу. Емітенти карток можуть стягувати додаткові комісії згідно з тарифами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.