Mazda хоче будувати автомобілі майбутнього на батареях від Panasonic

Читать на русском

Автовиробник планує використовувати літій-іонні батареї Panasonic, що з'являться у другій половині 2020-х, та розвивати саме на них свої технології швидкої зарядки батарей

Читать на русском
Батареї Panasonic корпорація Mazda
Батареї Panasonic вже ставляться на електрокари Tesla, і рішення про співпрацю є досить логічним

Автовиробник планує використовувати літій-іонні батареї Panasonic, що з'являться у другій половині 2020-х, та розвивати саме на них свої технології швидкої зарядки батарей

Компанія Mazda озвучила плани щодо використання батарей у своїх електрокарах. Вона використовуватиме літій-іонні батареї Panasonic, що з'являться у другій половині 2020-х. Такі батареї вже ставляться на електрокари Tesla, і рішення про співпрацю є досить логічним.

Тим паче, що у листопаді 2022 року Mazda оголосила: до 2030 року хоче наростити частку продажів електрокарів до 25%. Причому керівники компанії вважають, що швидка зарядка є більш пріоритетним завданням, ніж далекі поїздки. Для цього автовиробник сподівається використовувати акумулятори, вироблені на японських і північноамериканських заводах Panasonic, що натякає на основні ринки, де марка планує продавати свої електричні моделі.

“Mazda працює зі своїми партнерами в три етапи, щоб гнучко реагувати на зміни в потребах споживачів та інших галузях”, – цитують автомобільні ЗМІ Масахіро Моро, директора і старшого керуючого Mazda.

Наразі немає інформації про результати переговорів. При цьому Mazda заявляє, що хоче використовувати батареї Panasonic на електрокарах, чий запуск заплановано на другу половину 20-х років.

Рецепт успіху від корейців: викинути з кросовера сидіння, встановити електродвигун

Нагадаємо, днями Інформатор повідомляв про те, що південнокорейська компанія KG Mobility, раніше відома як SsangYong, презентувала нову версію свого кросовера Torres. Авто перетворили на комерційний фургон-Van з електромотором. Його вантажний відсік має об'єм у 1462 л, що спрощує використання авта у комерційних цілях, а під капотом знаходиться 207-сильний електродвигун, що дає змогу проїхати без підзарядки 411 км.

Також ми розповідали, що у Мережі з'явилися шпигунські світлини нового Volkswagen Atlas, сфотографованого під час випробувань у Альпах. Автівку спробували закамуфлювати під "звичайну" іншу модель авта - втім, хитрощі інженерів видали деталі. Саме ця автівка очікується на ринку вже у 2026 році, тож можна вважати ці світлини "дуже завчасною прем'єрою".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.