На українських АЗС можна заправити арктичний дизель європейської якості: яка ціна пального

Читать на русском

Взимку потрібно використовувати зимовий дизель

Читать на русском
Дизельне паливо
Зими іноді бувають настільки суворими, що потрібно використовувати арктичне дизельне пальне

Взимку потрібно використовувати зимовий дизель

Прийшли обіцяні синоптиками морози, тому треба подбати про зимове пальне для автомобіля. В мережах українських АЗС можна заправити арктичний дизель європейської якості за ціною звичайного дизельного пального.

Якість дизельного пального залежить від його вуглеводневої основи. Літній дизель переганяють з нафти за нормальної температури 180–360 градусів, без особливих додаткових маніпуляцій. У процесі перегонки в ньому залишаються молекули парафінів, завдяки яким збільшується теплотворна здатність пального, зменшується коефіцієнт тертя і, відповідно, продовжується ресурс дорогих деталей двигуна. До того ж літній дизель не знижує потужність силового агрегату. Але навіть при невеликих заморозках парафіни в літньому дизельному пальному застигають, перетворюючи його на в’язку рідину.

«Щоб уникнути утворення желе в паливному баку, потрібно своєчасно переходити на зимовий варіант дизеля», - радять експерти.

Зимове дизельне пальне отримують на нафтопереробних заводах шляхом додавання в базовий дизель депресорних та антигелевих присадок, які не дозволяють парафіну злипатися у великі конгломерати та при низьких температурах закупорювати паливний фільтр. На стандартному зимовому дизелі без проблем можна їздити при температурі навколишнього середовища до -20°C.

«Але наші зими іноді бувають настільки суворими, що потрібно використовувати арктичне дизельне пальне. Його отримують шляхом додаткових технологічних процесів на НПЗ для видалення парафінів, що застигають. Крім того, воно містить додаткові комплекси присадок, що не дозволяють йому згущуватися та утворювати великі з’єднання при температурах аж до -30 градусів», - зауважують експерти.

Вони пояснюють, що ці присадки дозволять компенсувати втрачені від нестачі парафінів характеристики: вони збільшують цетанове число та змащувальні властивості дизеля. Такі заходи ускладнюють виробництво та збільшують витрати, що позначається на ціні кінцевого продукту, тому вартість зимового пального іноді буває вищою за літнє.

У жодному разі не можна недооцінювати важливість зимового дизельного пального. Головне – робити все вчасно. А ще краще – заздалегідь. Сьогодні, наприклад, на автозаправних комплексах «Укрнафти» можна заправити арктичний дизель європейської якості. Він забезпечить надійну роботу двигуна за температур до -33 градусів за Цельсієм. Ціна - як у звичайного дизельного пального.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.