За словами жінки, коли додаток Укрзалізниці починає працювати, то квитків вже немає у наявності
Жінка не змогла придбати квиток на міжнародний рейс. Виявилось, що додаток Укрзалізниці не працює. Свій коментар вона залишила 18 червня під публікацією компанії. Перевізник радить періодично оновлювати інформацію, адже йде значне навантаження на сервери після відкриття продажу.
За словами жінки, коли додаток Укрзалізниці починає працювати, то квитків вже немає у наявності. А якщо і залишаються, то лише верхні полички.
"Як можна взяти квиток на міжнародний рейс якщо застосунок Укрзалізниці не працює, а як починає працювати вже немає квитків, залишаються тільки верхні полички", - цікавиться жінка.
В Укрзалізниці зазначають, що продаж квитків у додатку розпочинається за 20 діб до відправлення поїзда о 08:00. У пікові години після відкриття продажу фіксують значне навантаження на сервери, тому варто періодично оновлювати інформацію.
"Квитки можливо придбати в мобільному застосунку Укрзалізниці, продаж розпочинається за 20 діб до відправлення поїзда о 08:00. У пікові години після відкриття продажу маємо значне навантаження на сервери, тому рекомендуємо періодично оновлювати інформацію", - рекомендують в Укрзалізниці.
Інша жінка запитує, як продали всі квитки на нижні полиці, якщо застосунок не працював. В Укрзалізниці наголошують, що на застосунок йде значне навантаження, якщо ті чи інші місця зайняті, інші пасажири встигли успішно їх оплатити та придбати.
"На певні поїзди ми маємо в 10 раз більше запитів при відкритті продажу ніж поїзд фізично може вмістити пасажирів", - додають в Укрзалізниці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.