Нічого святого. Mercedes-Benz представив електричний Гелендваген

Читать на русском

У автоконцерні обіцяють, що, попри електрифікацію, кросовер G 580 "залишається вірним характеру" моделі, зберігаючи свій незграбний силует зі всіма знаковими елементами

Читать на русском
У Mercedes-Benz презентували Geländewagen з акумуляторним приводом
У Mercedes-Benz кажуть, що авто матиме непоганий запас ходу та високу якість керування на бездоріжжі

У автоконцерні обіцяють, що, попри електрифікацію, кросовер G 580 "залишається вірним характеру" моделі, зберігаючи свій незграбний силует зі всіма знаковими елементами

У Mercedes-Benz презентували Geländewagen з акумуляторним приводом. Його концепти вперше з’явилися ще 2021 року, і як заявляють автори автомобіля, електрокросовер G 580 "залишається вірним характеру моделі, зберігаючи свій незграбний силует зі всіма знаковими елементами". Також збережено комбінацію незалежної передньої підвіски і жорсткої задньої осі.

У електрокара - високовольтний літій-іонний акумулятор з потужністю 116 кВт/год. Його, як кажуть у Mercedes-Benz, достатньо для поїздки довжиною до 473 кілометрів. А комбінація з чотирьох електродвигунів G 580, як очікується, вироблятиме потужні 879 к.с. Прогнозований час розгону автівки до 100 км/год становить 4,7 секунди, а максимальна швидкість зарядки становитиме 200 кВт.

Не слід забувати, що йдеться про справжній Geländewagen: авто матиме високу якість керування на бездоріжжі. Зокрема, G 580 отримав можливість розвороту на місці на сипучих або ґрунтових поверхнях, яку компанія називає G-Turn.

"Абсолютно новий Mercedes-Benz G 580 із технологією EQ має здатність до 100% проходження на відповідних поверхнях. Автомобіль залишається стійким на бічних схилах до 35 градусів. Завдяки максимальній глибині проходження броду 850 міліметрів електричний G-Class на 150 міліметрів перевершує своїх аналогів зі звичайним двигуном", — кажуть у компанії.

Від звичайних автівок "електричку" відрізнятимуть декілька дизайнерських елементів
Від звичайних автівок "електричку" відрізнятимуть декілька дизайнерських елементів

Від звичайних автівок з двигуном внутрішнього згоряння "електричку" відрізнятимуть декілька дизайнерських елементів. Це трохи піднятий капот, повітряні завіси в розширювачах задніх колісних арок, дизайнерська коробка ззаду, нова обшивка передньої стійки і спойлер на даху для оптимізованої аеродинаміки.

У салоні "електричка" матиме інформаційно-розважальну систему MBUX (Mercedes-Benz User Experience) та багатофункціональне кермо зі шкіри. Є й інші "фішки" на кшталт підстаканників з регулюванням температури, системи об'ємного звучання Burmester 3D, системи "прозорий капот" тощо.

Mercedes-Benz повідомляє, що G 580 із технологією EQ під час запуску буде доступний в Німеччині за ціною від 142,6 тис. євро. Лімітована серія EDITION ONE стартуватиме від 192,5 тис. євро.

Smart підготував цікаву велику "електричку", а Tesla відкликає тисячі пікапів Cybertruck

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що Smart припиняє випускати компактні міські авто і готує все більші моделі. До кінця 2024 року в його лінійці з’явиться новий Smart №5, наразі найбільше авто марки. Поки ж показали його передсерійний прототип Concept №5. Він, власне, дебютує на автошоу в Пекіні.

Також ми розповідали, що у електропікапа Tesla Cybertruck, постачання якого розпочалося минулого року, виявили серйозний дефект. Виробник оголосив про відкликання всіх електрокарів, випущених на цей момент - а це 3878 одиниць авто. Причому автівки відкликають вже повторно за останні кілька місяців, перший раз проблема виникла через шрифти на панелі приладів, і тоді її вдалося оперативно усунути, оновивши програмне забезпечення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.