Одеситу продали в Епіцентрі телевізор за 33 999 гривень з непрацюючим екраном - чи стягнув суд компенсацію

Читать на русском

В Епіцентрі вказують, що чоловік, погодившись отримати телевізор без перевірки його робочого стану, взяв на себе ризик його випадкового пошкодження

Читать на русском
Епіцентр
Чоловік віддав Епіцентру 33 999 гривень за телевізор, однак лише вдома помітив його несправність

В Епіцентрі вказують, що чоловік, погодившись отримати телевізор без перевірки його робочого стану, взяв на себе ризик його випадкового пошкодження

Чоловік придбав у Епіцентрі телевізор марки Samsung за 33 999 гривень. Однак лише вдома помітив, що телевізор не працює, на його екрані не відображається зображення. Він вимагає повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 137 296 гривень. Про це йдеться у рішенні Приморського районного суду Одеси, опублікованому 12 червня 2023 року. 

28.11.2021 року чоловік на сайті Епіцентру замовив телевізор марки Samsung, сплативши за нього 33 999 гривень, що підтверджується чеком. В пункт видачі онлайн-замовлень співробітник гіпермаркету самотужки, волоком, притягнув коробку з телевізором по підлозі. Перевірка роботи телевізора, його функціонування, увімкнення до електричної мережі не здійснювалася. Вдома він помітив, що придбаний телевізор не працює, на його екрані не відображається зображення. Про виявлені недоліки ним було негайно повідомлено продавця, шляхом телефонного звернення на гарячу лінію, однак жодних заходів не було вжито.

30.11.2021 року чоловік звернувся із письмовою заявою до гіпермаркету «Епіцентр К», в якому саме і придбавав телевізор, повідомивши про неякісний товар, просив провести експертизу з виявлення причин втрати якості, оскільки на товар розповсюджувалася гарантія. Згодом прибули співробітники, які заявили про намір забрати телевізор на подальшу діагностику. Будь-яких документів, що їх уповноважили прийняти у нього телевізор вони не мали, у них були тільки бейджики працівників Епіцентру. Передача телевізора видалася неможливою. Йому довелося власним коштом доставити телевізор до сервісного центру. При огляді було виявлено механічне пошкодження екрана. За результатами діагностики в безкоштовному гарантійному обслуговуванні відмовлено.

"Чоловік погодившись отримати товар - телевізор без перевірки його робочого стану, таким чином взяв на себе ризик його випадкового пошкодження", - заявили в Епіцентрі. 

Що вирішив суд? 

Суд частково задовольнив позов чоловіка. Договір купівлі-продажу телевізора марки Samsung, укладений 28.11.2021 року, розірвали. На його користь з товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» стягнуть 39 999 гривень внаслідок затримки виконання гарантійного ремонту товару, а також за затримку надання товару аналогічної марки з обмінного фонду на час проведення ремонту товару. Також товариство має відшкодувати моральну шкоду - 8 тисяч гривень, вартість проведеного експертного дослідження - 6 521 гривні. 

"Позивач довів позовні вимоги щодо продажу товару без належної перевірки його якості та з порушенням умов переміщення телевізора великої ваги, в порушення обов'язку на надання аналогічної марки товару на період з'ясування причин недоліків товару, а тому позов підлягає задоволенню в частині розірвання договору купівлі-продажу телевізора від 28.11.2021 року, стягнення коштів у розмірі 39 999 гривень, що становить вартість телевізора та вартість проведеного експертного дослідження у сумі 6 521 гривні", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.