Ощадбанк перестав обслуговувати рахунок клієнтки після того, як шахраї зняли з її картки 21 468 гривень - яким було рішення суду

Списання коштів з рахунку клієнтки Ощадбанку відбулось без використання платіжної картки

Ощадбанк
Ощадбанк має повернути клієнтці 21 468 гривень, які у неї списали шахраї

У клієнтки Ощадбанку з картки зняли 21 468 гривень. Вона нікому не передавала свою картку. Після вказаних подій фінустанова відмовляється обслуговувати картковий рахунок та видавати їй гроші.

Як вказується у рішенні Запорізького районного суду Запорізької області, між сторонами у справі 4 лютого 2015 року був укладений договір про відкриття та обслуговування поточного карткового рахунку на умовах тарифного пакета "Зарплатний". Відповідно до заяви клієнтки, банк встановив відновлювальну кредитну лінію з лімітом 14 500 гривень.

"Відповідно до умов договору (п. 1.5), банк не несе відповідальності за збитки, завдані клієнту в разі розголошення (розкриття) інформації за рахунком в результаті використання клієнтом паролів, ПІН-кодів, CVV-кодів, а також у разі розголошення клієнтом логіну та паролю до системи "Ощад 24/7" та отримання щомісячних виписок на адресу електронної пошти. Контроль над своїм номером телефону вона втратила ще 12 березня 2019 року, в той час, як до банку вона звернулась лише 13 березня 2019 року, коли виявила відсутність грошей на її рахунку", - зазначили в Ощадбанку.

Крім того, 13 березня 2019 року жінка подала заяву до поліції, в якій зазначила, що невстановлена особа шляхом зловживання довірою дізналась інформацію щодо її платіжної картки та вивела звідти кошти. Ця ж обставина підтверджується й звукозаписом її розмови з працівником банку.

"Перерахування коштів з рахунку клієнтки відбувалось через "Ощад 24/7" з використанням її номеру телефону. Під час здійснення операцій було коректно введено ПІН-коди", - додали в Ощадбанку. 

Що вирішив суд? 

Позов чоловіка задовольнили. З акціонерного товариства "Ощадбанк" на її користь стягнуть суму залишку коштів в розмірі 21 468 гривень. 

"Списання коштів з рахунку позивачки відбулось невстановленими особами без її волі через "Ощад 24/7" без використання платіжної картки. Доступ до фінансового номера телефону отримали сторонні особи через віддалену заміну SIM-картки, на що вона ніяк не могла вплинути. Таким чином суд приходить до висновку про недоведеність порушення нею правил користування рахунком та, відповідно, про недоведеність тієї обставини, що саме внаслідок її дій або бездіяльності були здійснені транзакції зі списання з рахунку 21 468 гривень. За таких обставин позов підлягає повному задоволенню", - резюмували у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube