Клієнтці Київстар довелося звернутися до поліції з приводу постійних дзвінків на її номер
Жінка незадоволена роботою Київстар після масштабного збою. Вона стала отримувати дзвінки з різних фінансових установ та пропозиції отримати кредити. Крім того, її телефон записаний на іншу особу. Водночас у компанії запевняють, що абонентська інформація під час хакерської атаки не скомпрометована. Свою скаргу клієнтка залишила у коментарі до публікації компанії 10 лютого.
Жінка користувалася номером Київстар майже 15 років, а тепер їй доведеться його змінювати.
"Я не задоволена вашим обслуговуванням, після злому Київстару, до мене стали дзвонити з усіх фінансових установ, пропонувати свій кредит, телефонують тепер щодня, типу я брала кредит і мій телефон записаний на якусь Тихоненко Ольгу Олександрівну. Мені довелося звернутися до поліції з цього приводу. Я своїм номером користуюся вже 15 років, не менше, до нього я звикла, а тепер доведеться шукати іншого оператора та міняти номер", - розповіла клієнтка.
У компанії заявили, що абонентська інформація, персональні дані – не скомпрометовані. Вони у безпеці й системи, у яких ці дані зберігаються не постраждали від хакерської атаки.
"Ми дотримуємось відповідних правил, що регулюють інформаційну безпеку та зберігаємо конфіденційну інформацію, не допускаючи її втрати, викрадення або випадкового розкриття", - повідомили у Київстар.
Під час масштабного збою у Київстар, який стався у грудні 2023 року, сталася компрометація облікового запису. Очевидно, що у хакерів було два вектори атаки. Перший з них був спрямований на віртуальну інфраструктуру, а другий – на фізичну. Про це на Київському міжнародному форумі з кібербезпеки заявив президент Київстару Олександр Комаров.
"Якщо простими словами, то сталася компрометація облікового запису. Згідно з поточним розслідуванням, є дві версії. Основна версія – це обліковий запис та з'єднання між Київстаром і одним з постачальників послуг. Далі, як результат цієї компрометації, зловмисникам вдалося зібрати, і вони досить довго цим займалися, багато облікових записів. І щойно вони отримали обліковий запис з адміністративними правами – почали діяти", - поділився Комаров.
Він уточнив, що зловмисники запустили спеціально створений так званий zero days software, який не розпізнав системи Київстару. За словами Комарова, у зловмисників було два вектори атаки. Перший з них був спрямований на віртуальну інфраструктуру, а другий – на фізичну. Перший вектор виявився ефективним на 90%. Тоді як другий вектор практично не спрацював, бо в компанії почали досить швидко реагувати, вимикати інфраструктуру, а між двома атаками виник конфлікт і одна не давала розвиватися іншій.
Якби атака на фізичну інфраструктуру виявилася успішною, був би неймовірний руйнівний вплив. Адже мова йде про приблизно 100 тисяч об'єктів, розташованих по всій території країни. Комаров нагадав, що згідно з інформацією СБУ, за атакою на Київстар стоїть хакерське угруповання "Солнцепек", яке вважається підрозділом головного управління розвідки російської федерації.
Нікого не обговорювати, не злитися та намагатися бути добрими - які ще поради дає астрологиня Анна Карпєєва українцям, щоб вдало пережити несприятливий високосний 2024-й рік.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.