Чоловік дізнався, що кошти поділили на вісім частин і направили до якихось "сервісних центрів" по системі обслуговування платежів "Apple Pay" в Україні
У клієнта ПриватБанку з рахунків викрали 220 890 гривень. Чоловік звернувся до фінустанови з вимогою повернути кошти. Однак там вказують, що він сам у всьому винен.
Про це йдеться у рішенні Хортицького районного суду Запоріжжя. 8 лютого 2023 року в період часу з 14:30 до 15:00 невстановлена особа здійснила крадіжку коштів з банківської картки чоловіка на загальну суму 202 190 гривень. При цьому, з картки - ключа Хортицького благодійного фонду допомоги школам "Розвиток", директором якого він є, в той самий період часу вкрали 18 700 гривень. Клієнт вимагає ПриватБанк відновити кошти на рахунку.
"Чоловік зробив перекази самостійно, або треті особи мали доступ до його "Приват24" та здійснили оплати. Тобто, дії чи бездіяльність власника рахунку призвели до втрати, незаконного використання персональної інформації, які дали змогу ініціювати платіжні операції від 08.02.2023 року", - заявили у ПриватБанку.
Чоловік звернувся до поліції із заявою про скоєння злочину, на підставі чого відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 4 ст. 185 (крадіжка) Кримінального кодексу України. Він також повідомив електронним листом ПриватБанк щодо вказаних вище обставин, на що йому відповіли, перевірка за його зверненням може тривати від 35 до 120 днів. Клієнт дізнався, що кошти поділили на вісім частин і направили до якихось "сервісних центрів" по системі обслуговування платежів "Apple Pay" в Україні. Так, на його звернення до банку електронною поштою надходили однотипні відповіді: "Ви подали заявку на повернення. На жаль, у рамках правил платіжних систем суму не може бути повернуто".
Позов чоловіка задовольнили. Акціонерне товариство комерційний банк "ПриватБанк" зобов'язали повернути йому безпідставно списані з банківського карткового рахунку кошти в розмірі 202 190 гривень. Також фінустанова має повернути 18 700 гривень.
"Відповідач не надав доказів на спростування доводів позивача, не довів, що позивач, як власник картки (карток), своїми діями чи бездіяльністю сприяв у доступі до його рахунку (рахунків) чи надав інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції. Списання коштів з карткових рахунків відбулося не за розпорядженням клієнта і він не повинен нести відповідальності за такі операції. Суд приходить до висновку, що позовні вимоги про зобов'язання відповідача повернути безпідставно списані кошти підлягають задоволенню", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.