У Yasno розповіли цікаві факти про програму лояльності, яка надає знижки при вчасній оплаті за світло

Читать на русском

Найбільша активність учасників YASNOЛОВ спостерігається у період передачі показань лічильників

Читать на русском
YASNO
Шість цікавих фактів про програму лояльності YASNOЛОВ

Найбільша активність учасників YASNOЛОВ спостерігається у період передачі показань лічильників

У липні 2024 року програма лояльності YASNOЛОВ святкує свою першу річницю. Кількість її учасників невпинно зростає. Як і кількість партнерів, що пропонують YASNOловам привабливі пропозиції в обмін на бонуси за вчасно сплачені рахунки. Генеральний директор YASNO Сергій Коваленко розповів 6 цікавих фактів про програму лояльності YASNOЛОВ. 

Програму лояльності YASNOЛОВ запустили у липні 2023 року. За цей час у ній багато чого змінилося, ось ще кілька фактів:

  • Зараз програма лояльності YASNOЛОВ має майже 250 тисяч активних учасників. Це ті клієнти YASNO, які зареєструвалися та вчасно платять за світло.
  • До програми лояльності доєдналося понад 30 партнерів, в тому числі міжнародні. Серед них: Укрпошта, Аптека Доброго Дня, Socar, Rozetka, Діла, готелі Optima, Klo, Фокстрот, АНЦ, Polis.ua, Ескулаб, Якабу, Comfy, OptiTaxi, iHerb, Будинок Іграшок, WOG, Сільпо, MAUDAU, eva.ua, Loko, tickets, Uklon, Kasta, хімчистки mink, Sheriff та інші.
  • За цей рік YASNOЛОВи витратили 4,6 мільйона бонусів, з них 1,1 мільйона були використані на товари в YASNO shop.
  • Найбільш популярні пропозиції були від Сільпо, АНЦ, WOG, Укрпошта, DILA, Zakaz.ua, Uklon.
  • Найбільша активність учасників YASNOЛОВ спостерігається у період передачі показань лічильників.

У YASNO розповіли, як відновити електропостачання після відключення

Нещодавно Кабінет міністрів зняв заборону на відключення побутових споживачів за борги на територіях, де не ведуться бойові дії. Вона діяла з 2022 року. Ситуації, у яких стаються відключення, бувають різні. Хтось збирався погасити борги і забув. Хтось не проживає в Україні і вчасно не подавав дані лічильників. Через це і не тільки житло від’єднують від мережі електропостачання. Але повернути світло назад можливо у три кроки.

  • Крок 1. Сплатити заборгованість у повному обсязі, попередньо перевіривши суму боргу у попередженні. Це можна зробити як онлайн, так і офлайн. Але якщо показання лічильника не були передані, то треба звернутись до оператора системи розподілу, надати фото лічильника, отримати підтвердження перерахунку, і повідомити про це постачальника.
  • Крок 2. Заповнити заяву на відновлення електропостачання, додати необхідні документи й надати їх зручним для вас способом.
  • Крок 3. Оплатити послугу відновлення електропостачання та надати підтвердження про оплату. YASNO надає лише реквізити для оплати, а сама компенсація за відключення та відновлення постачання йде до оператора системи розподілу.

Які документи треба зібрати і куди їх подавати можна прочитати за цим посиланням. Процедуру підключення електроенергії після відключення за борги можна пройти повністю онлайн, незалежно від того, де ви зараз перебуваєте. Кошти на рахунок постачальника зараховуються протягом 3 робочих днів. Якщо ви здійснювали оплату через особистий кабінет і у ньому видно, що оплату здійснено, то нема потреби подавати фото квитанції. Також прислати квитанції за сплату можна онлайн у декілька способів:

  • чатом у Viber або Telegram,
  • поштою kyiv@yasno.com.ua,
  • месенджером на сторінці Facebook.

Реквізити буде надіслано як тільки заборгованість потрапить на рахунок постачальника. Зазвичай це відбувається протягом 3 банківських днів. Але якщо ви надішлете квитанцію про оплату, то YASNO не буде очікувати гроші, і сформує рахунок одразу. Підключення оселі до мережі відбувається не одразу. Постачальник поверне електроенергію протягом 3 робочих днів у місті й протягом 5 робочих днів у області, якщо усю суму боргу було сплачено, як і послугу підключення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.