Звернення жінки до керівництва відділення №79052 та Львівської дирекції АТ «Укрпошта» з проханням про видачу поштового відправлення результатів не дали
Жінка замовила собі телефон на AliExpress, який мали доставити Укрпоштою. Однак міжнародне відправлення загубилося, поштовому оператору невідомо, де воно знаходиться. Вона вимагає повернення коштів у розмірі 4 131 гривні. Про це йдеться у рішенні Залізничного районного суду Львова, опублікованому 4 липня 2024 року.
21 березня 2023 року жінка розмістила на сайті AliExpress замовлення з придбання мобільного телефону Hotwav Note 12 Smartphone 6.8 HD. За його купівлю вона сплатила 3 131 гривні. Продавець відправив замовлення засобами поштового зв'язку і присвоїв номер. Згідно з трекінгом поштового відправлення, 12.04.2023 року контейнер підготовлено для передачі перевізнику для транспортування і вже 20.04.2023 року відправлення надійшло до сортувального центру АТ «Укрпошта» у Львові. Цього ж дня, міжнародне відправлення попрямувало до точки видачі/доставки.
З 20.04.2023 року і по цей день міжнародне відправлення адресоване жінці прямує до точки видачі. Звернення до керівництва відділення №79052 та керівництва Львівської дирекції АТ «Укрпошта» з проханням про видачу даного поштового відправлення результатів не дали. Їм не відомо, де знаходиться міжнародне поштове відправлення. Нею було подано рекламацію на сайті АТ «Укрпошта» для розшуку відправлення і отримано відповідь, що відправлення надійшло на територію України та було направлено за призначенням, однак подальшу його долю не вдалося встановити. До відділення, на яке було замовлено доставку, відправлення не надійшло. Окрім цього, вона неодноразово зверталась до відправника, однак їй повідомили, що вплинути на ситуацію не можуть і радили отримати відправлення, оскільки по трекінгу воно у місті видачі. Також проводилось неодноразове листування з адміністраторами магазину AliExpress, які також нічим не допомогли, а зазначили, що відправлення у місті отримання, тому підстав для відшкодування коштів, сплачених нею, не вбачають. Відтак, міжнародне відправлення пропало по дорозі з головного відділення АТ «Укрпошта» до відділення, а не у Китаї.
"Зважаючи на норми національного та міжнародного законодавства, позивачка мала б право на відшкодування вартості здійсненого нею та втраченого замовлення лише у випадку відмови від своїх прав стосовно відправлення самого відправника у письмовій формі на її користь. Натомість нею до матеріалів справи не долучено жодних доказів на підтвердження того, що відправник відмовився відшкодувати їй вартість втраченого відправлення, а також того, що нею вичерпані можливості отримати таке відшкодування від самого відправника", - заявили в Укрпошті.
Суд задовольнив позов жінки. З акціонерного товариства «Укрпошта» на її користь стягнуть 3 131 гривні.
"З матеріалів справи встановлено, що позивачка здійснила безготівковий платіж на AliExpress у розмірі 81 долар, що еквівалентно 3 131 гривні. У разі втрати поштового відправлення виконавець несе відповідальність у вигляді обов'язку відшкодувати збитки у вигляді вартості втраченого замовником майна (оголошена цінність відправлення) та витрат замовника щодо оплати вартості послуг поштового зв'язку. Таким чином, позовні вимоги в частині стягнення матеріальної шкоди у розмірі 3 131 гривні підлягають до задоволення", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.